| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] piet koremans waar zit je?
-
sje
piet koremans waar zit je?
hallo,
Piet koremans heb net een berichtje van jou gelezen maar tot mijn verbazing "hoe kom jij aan mijn e-mailadres,
en wie ben jij?
Graag even uitleg gewenst.
Ik houd mijn gegegevens over e-mail graag tot mij zelf en houd er niet van dat ik zonder toestemming gemaild wordt , met goede bedoelingen of niet,
Mijn verhaal doe ik op dit forum en daar kun je mij te woord staan,
neem mij niet kwalijk maar hoe dan ook ik ben daar niet van gediend en wil dan ook weten nogmaals wie jij bent en hoe jij aan mijn e-mailadres kom
Dat is privé ,ik heb mijn naam en emailadres niet laten bewaren, want er zijn grenzen!!!!!!!!!!!
sorry, maar graag antwoordt gewenst.
Piet koremans heb net een berichtje van jou gelezen maar tot mijn verbazing "hoe kom jij aan mijn e-mailadres,
en wie ben jij?
Graag even uitleg gewenst.
Ik houd mijn gegegevens over e-mail graag tot mij zelf en houd er niet van dat ik zonder toestemming gemaild wordt , met goede bedoelingen of niet,
Mijn verhaal doe ik op dit forum en daar kun je mij te woord staan,
neem mij niet kwalijk maar hoe dan ook ik ben daar niet van gediend en wil dan ook weten nogmaals wie jij bent en hoe jij aan mijn e-mailadres kom
Dat is privé ,ik heb mijn naam en emailadres niet laten bewaren, want er zijn grenzen!!!!!!!!!!!
sorry, maar graag antwoordt gewenst.
-
Blara Ettie
Re: piet koremans waar zit je?
Sje als je met je muis naar de naam gaat van de poster verschijnt je e-mailadres. Als je wilt dan daag ik Piet hiervoor voor het gerecht.
Blara.
Blara.
-
Piet
Hallo Sje,
Als ik op je naam klik, komt er vanzelf het e-mail adres.
Niet iedereen houdt ervan via een forum uitgebreidt over zijn of haar problemen te praten.
Ik heb op deze manier veel contact met mensen die problemen hebben.
Ik reageer op je topic: "niemand exact nieuws meer?"
Als je niet wilt dat je een e-mail terug krijgt, moet je een fake e-mail adres gebruiken.
Sorry dat dit verkeerd bij je valt, dit is zeker niet mijn bedoeling.
Wil je je e-mail adres controleren, klik op je naam, na geplaatst door.
En wie ben ik ?
Ik ben zelf ook gedupeerde en probeer mede gedupeerden te helpen.
Ik sta voor de waarden en normen en voel me net als vele anderen misleidt, opgelicht en belazerd door dexia, aegon en spaar select.
Ik zal ook alles geven om die boevenbende er toe te brengen om die verantwoording te nemen die ze ons en onze samenleving verschuldigt is.
Nogmaals excuses als dit bij jou verkeerd gevallen is.
Sterkte en groeten,
Piet
Als ik op je naam klik, komt er vanzelf het e-mail adres.
Niet iedereen houdt ervan via een forum uitgebreidt over zijn of haar problemen te praten.
Ik heb op deze manier veel contact met mensen die problemen hebben.
Ik reageer op je topic: "niemand exact nieuws meer?"
Als je niet wilt dat je een e-mail terug krijgt, moet je een fake e-mail adres gebruiken.
Sorry dat dit verkeerd bij je valt, dit is zeker niet mijn bedoeling.
Wil je je e-mail adres controleren, klik op je naam, na geplaatst door.
En wie ben ik ?
Ik ben zelf ook gedupeerde en probeer mede gedupeerden te helpen.
Ik sta voor de waarden en normen en voel me net als vele anderen misleidt, opgelicht en belazerd door dexia, aegon en spaar select.
Ik zal ook alles geven om die boevenbende er toe te brengen om die verantwoording te nemen die ze ons en onze samenleving verschuldigt is.
Nogmaals excuses als dit bij jou verkeerd gevallen is.
Sterkte en groeten,
Piet
-
Blara Ettie
Is al goed Piet niet iedereen wil gemaild worden ik wel stuur maar op die handel.
-
Sara Etty
Nou ja, Blara Ettie is natuurlijk bijna even creatief begaafd als haar vorganger Sarong Etter.
-
Hans2
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
---------------------------------------------------------------------
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.
De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 3 dagen niet worden afgeleverd.
--------------------------------------------------------------------
The following email that you sent to this user has not been received.
The most occuring reasons are:
- wrongly typed e-mailaddress or the e-mailaddress doesn't exist.
- the e-mailbox of the receiving user is full and therefore the e-mail won't be accepted.
- the e-mailmessage was in queue and couldn't be delivered in the past 3 days.
-----------------------------------------------------------
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
---------------------------------------------------------------------
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.
De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 3 dagen niet worden afgeleverd.
--------------------------------------------------------------------
The following email that you sent to this user has not been received.
The most occuring reasons are:
- wrongly typed e-mailaddress or the e-mailaddress doesn't exist.
- the e-mailbox of the receiving user is full and therefore the e-mail won't be accepted.
- the e-mailmessage was in queue and couldn't be delivered in the past 3 days.
-----------------------------------------------------------
-
Henk Wester
Sje,
Wat Piet betreft. Neem van mij aan, dat Piet zich voor meer dan 100% voor alle gedupeerden inzet.
Wat Piet betreft. Neem van mij aan, dat Piet zich voor meer dan 100% voor alle gedupeerden inzet.
-
sje
Hallo piet,
Ik dank je voor je reactie, ik schreef hierheen naar dit forum om met medemensen te praten die ook in de zelfde **** zitten,en door mijn stomheid en te gauw van vertrouwen , schaam ik mij kapot dat ik in deze situatie zit, daarom wou ik mijn persoonlijke dingen zoals een e- mailadres apart houden, dit forum is er toch niet voor niets, om die reden , ik zei je ook dat ik er van ben geschokken en zult heus wel goede bedoelingen hebben , maar ik ben niet meer zo gauw gerustgesteld en goed van vertrouwen meer neem mij vooral niet kwalijk, jij ook de groeten en sterkte gewenst en nog bedankt hierbij, dat er nog mensen zijn met een hart op de goede plaats, en wie weet komen we er allemaal met goed nieuws in de toekomst uit,
het allerbeste gewenst.
Ik dank je voor je reactie, ik schreef hierheen naar dit forum om met medemensen te praten die ook in de zelfde **** zitten,en door mijn stomheid en te gauw van vertrouwen , schaam ik mij kapot dat ik in deze situatie zit, daarom wou ik mijn persoonlijke dingen zoals een e- mailadres apart houden, dit forum is er toch niet voor niets, om die reden , ik zei je ook dat ik er van ben geschokken en zult heus wel goede bedoelingen hebben , maar ik ben niet meer zo gauw gerustgesteld en goed van vertrouwen meer neem mij vooral niet kwalijk, jij ook de groeten en sterkte gewenst en nog bedankt hierbij, dat er nog mensen zijn met een hart op de goede plaats, en wie weet komen we er allemaal met goed nieuws in de toekomst uit,
het allerbeste gewenst.
-
Henk Wester
Prima Sje, bij jou zit ook het hart op de goede plaats.