LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pieter Storms

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hans

Pieter Storms

Ongelezen bericht door hans »

Nog niemand aan Pieter Storms van Breekijzer gedacht?

Storm in een glas water

Re: Pieter Storms

Ongelezen bericht door Storm in een glas water »

Heeft geen zin. De belangen zijn te groot.

Storms kan daarom niets bereiken . Dexia heeft al laten zien niet gevoelig te zijn voor negatieve publiciteit.

SIEGW

nes

Ongelezen bericht door nes »

Ik vind het een GOED IDEE - Gewoon proberen!! Zijn er al mensen die het geprobeerd hebben?
Zie www.breekijzer.nl

Breekijzer Hulp:

Hoe schakel ik de hulp in van Breekijzer?
Het televisieprogramma Breekijzer bestaat al zeven jaar. Door de jaren heen heeft Pieter Storms de meest uiteenlopende problemen aangepakt en opgelost. Er is geen enkele instantie die om hem heen kan hij breekt deuren open die voor anderen gesloten blijven en omzeilt zonder moeite tegenstribbelende voorlichters.

Anno 2001 hebben de grootste bedrijven inmiddels noodscenario's klaarliggen voor het geval dat Pieter Storms op bezoek komt. Zonder u kan en kon Breekijzer niet breken. Wij willen u daarom bedanken voor het vertrouwen dat u in Breekijzer heeft.

U kunt op verschillende manieren de hulp van Breekijzer inschakelen.

Het makkelijkste is een brief schrijven, maar u mag ook een mailtje sturen of een klachtenformulier invullen . Om te zorgen dat uw probleem zo goed mogelijk bij redactie van Breekijzer terecht komt, volgen hier een aantal tips.

Zorg dat u altijd uw volledige adres en telefoonnummer vermeldt. Probeer daarnaast uw probleem zo helder en duidelijk mogelijk op papier te zetten. Als u belangrijke stukken meestuurt ( dit is niet noodzakelijk, de redactie kan deze altijd later bij u opvragen ), zorg dan dat u geen originele stukken meestuurt, maar slechts kopieën.

Indien uw probleem geschikt lijkt voor behandeling in Breekijzer, dan zal de redactie contact met u opnemen. Het is daarom niet nodig weer contact met Breekijzer te zoeken. U krijgt altijd binnen 2 weken een bevestiging dat uw brief is aangekomen. Als u er zeker van wil zijn dat uw brief Breekijzer bereikt, kunt u deze het beste aangetekend versturen.

De redactie van Breekijzer beoordeelt binnen vier weken of uw probleem geschikt is voor behandeling in Breekijzer. Indien u binnen vier weken na het versturen van uw brief niets heeft vernomen, is uw probleem niet geschikt en zal dan ook niet worden behandeld in Breekijzer. Door het grote aanbod van problemen kan de redactie helaas niemand persoonlijk op de hoogte brengen waarom een zaak niet geschikt is.

De criteria voor een Breekijzer-zaak lopen per zaak uiteen. De redactie van Breekijzer kan niet aangeven welke criteria dat zijn, maar u moet er vanuit gaan dat elk probleem een Breekijzer-zaak kan worden.

Indien u nog vragen heeft of hulp wilt bij het maken van een brief, sturen van een mailtje of invullen van een klachtenformulier, kunt u contact opnemen met de Breekijzer Hulplijn. De medewerkers van de hulplijn kunnen uw probleem doorgeven aan de redactie van Breekijzer, maar kunnen geen invloed uitoefenen. Ook voor (direct) juridisch advies kunt u bij de Breekijzer Hulplijn terecht.

Dus heeft u een probleem, schroom niet en schrijf Breekijzer!

Breekijzer
Postbus 355
1200 AJ Hilversum

[email protected]

Klachtformulier

Breekijzer Hulplijn 0900-BREEKIJZER of 0900-2733545 (70 cpm)

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

De Dexia-kwestie is veel en veel te groot voor Storms.
Denken we nou echt dat wanneer Bruneel door Storms met zijn t.v. camera wordt aangevallen (wat overigens terecht zou zijn) Bruneel ineens op de t.v. zou zeggen: Eh.., eh..eh.. Storms, we hebben er nog eens over nagedacht en we vinden dat we alle gedupeerden schadeloos moeten gaan stellen.
Mensen, laten we het serieus houden, s.v.p (het is geen t.v. spelletje)!!!
Wim

Wim

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Het is geen slecht idee om Storms in te schakelen. De hele kwestie moet zo veel mogelijk publiciteit krijgen om de druk op Dexia op te voeren. Het zijn ook maar mensen en dat geldt ook voor rechters, die de zaak moeten beoordelen.
Laat Storms zelf bepalen of hij misschien iets bereiken kan. Mogelijk weet hij nog een andere formule om Dexia aan te pakken. Het is toch het proberen waard. We moeten voor Storms de lat niet te hoog leggen, het doel moet niet zijn dat hij onze problemen met Dexia oplost. Negatieve publiciteit, daar gaat het om.
Henk

nes

Ongelezen bericht door nes »

Henk - dat dacht ik ook, het is zeker een te uitgebreid onderwerp voor Storms maar we kunnen toch altijd kijken in hoeverre hij iets voor de gedupeerden kan betekenen; alleen al media aandacht voor onze problemen en negatieve publiciteit voor Dexia is al geweldig.

Henk W.

Ongelezen bericht door Henk W. »

Er communiceert nog een Henk. Vanaf nu ben ik Henk W.

Nes, ik vraag me wel af, of wij als individu actie mogen ondernemen, nu legioverlies onze belangen behartigt.
Henk W.

Wim

Ik denk toch dat de SLV voor ons meer kan betekenen.
Wanneer Storms de kwestie niet goed aanpakt, dan vrees ik dat het onze zaak geen goed zal doen.
Het gaat per slot van rekening om honderdduizenden gedupeerden.

Wim

Henk W.

Ongelezen bericht door Henk W. »

Wim,
Honderdduizenden, is dat niet wat veel.
Ik meen, dat het om zo'n 60.000 gedupeerden gaat?
Henk W.

Wim

Henk W,

denk ook aan diegenen die zich nog niet gemeld hebben bij de SLV.

Wim

bram

Ongelezen bericht door bram »

Henk
Er zijn honderduizenden gedupeerden
waarvan 60.000 (inmiddels 70.000 plus) zich hebben aangesloten bij SLV.
Ik ben bang dat bij de overige veel mensen zijn die nauwelijks toegang tot de media hebben
Bram

Wim

Misschien zou Storms in zijn programma de mensen die zich nog niet hebben aangemeld bij de SLV, op de hoogte kunnen brengen van het bestaan van de SLV. Dat kan geen kwaad.
Wim

IVOP

Ongelezen bericht door IVOP »

Wim,

Storms gaat voor eigen succes.

IVOP

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Juist! Dat ben ik eens met IVOP. En voor het geval dat een van jullie op de gedachte komt Willebrord Frequin in te schakelen, die is van het zelfde laken een pak ..... Niet doen dus.

Hans - Maarssen

Ongelezen bericht door Hans - Maarssen »

Zeker geen Willebrord Frequin :-)

geert

Ongelezen bericht door geert »

Zelf publiciteit maken, in plaats van mee te varen op eigenpijpers als Storms of Willibrord die veeeeel te klein zijn voor de grootste consumentenclaim uit de geschiedenis. Payback is misschien een goed initiatief, maar ze hebben nog niets laten zien op publicitair gebied. Via creatieve hit & run acties moeten ze voortdurend aanwezig zijn in de pers en dat zijn ze niet. Het minste wat ze zouden moeten/kunnen doen is:
1. Voortdurende picketlines bij Aegon en Dexia
2.Organiseren schrijfgroepen voor ingezonden brieven in alle kranten zodra er ook maar iets over Dexia geschreven wordt. Alleen zo wordt duidelijk dat het om een megaprobleem/claim gaat
3.Voortdurend nieuwe invalshoeken bedenken om de pers een aanleiding te geven over de Dexiaclaim te schrijven.
4.Een database vormen met gedupeerden die bereid zijn te praten over hun persoonlijke problemen met Dexia, daar kan de pers iets mee.
5.Nieuwsfeiten creeren! Een monument voor geduperden op de stoep van Dexia, een prijs in het leven roepen voor degene die in een bepaald jaar tot grootste strijder tegen Dexia-onrecht kan worden uitgeroepen,ludieke akties op de stoep van Bruneel/Dexia,een boycotoproep van Dexia producten, een shreddermachine op de stoep van Dexia waar collectief de aanmaningen in versnipperd worden onder het oog van de camera, een gedupeerd gezin dat gaat kamperen in de tuin van Bruneel, en sit in in de hal van Dexia, een kampvuur van Dexia folders voor het Dexia kantoor, kom op mensen aan de slag!!!!

rob v.d.

Dat Pay-Back nog niets heeft laten zien op publicitair gebied is onzin. De vereniging bestaat uit erg enthousiaste amateurs en die moeten het naast hun gewone bezigheden doen. Schampere opmerkingen kunnen ze missen als kiespijn,lijkt me. Je ideeën zijn overigens niet verkeerd. Sluit je aan bij Pay-Back. Ze vragen om cretieve ideeën, dus zet je energie daar in.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Met alle respect voor pay back, om actie te voeren hoef ik geen lid te zijn van een groep.
Ik heb overigens me hond al laten schijten in het voorportaal van het aegon gebouw in den haag.
het is nu nog ludiek.

groet, ron

PS en ik heb geen kleine hond, haha

rob v.d.

Daar win je een hoop geld mee terug ......
Maar dan doe je het toch in je eentje, Ron. Hoef je dit forum ook niet meer lastig te vallen met dit soort informatie. Heb je ook meer tijd vrij om met die hond van je te wandelen.

Gesloten