LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMA folders

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mike67

PMA folders

Ongelezen bericht door mike67 »

Weet iemand naar wie de PMA-folders nog meer zijn verstuurd, behalve richting Onderwijs?
Mijn vrouw heeft een 12.000 euro schuld hierdoor. Ze is buitenlandse met NL-nationaliteit en heeft zich in 2000 laten verleiden door de mooie folder en de vouwfiets die ze cadeau kreeg ( ze kon ook kiezen voor de dig.camera). De constructie met aandelenlease begreep ze totaal niet; ze dacht dat ze alleen aandelen kocht twv de inleg. Is haar ook nooit verder duidelijk gemaakt door PMA.
Ze kreeg destijds een minimumloon. Voor mij onbegrijpelijk dat ze haar zo'n produkt kunnen verkopen waarbij je zo'n schuld kunt opbouwen.
Inmiddels buigt mijn advocaat zich over de zaak. Hij is geintereseerd in de folder en de wijze waarop zij die heeft ontvangen van PMA. Mijn vrouw denkt dat ze die thuis heeft ontvangen via post of dat ze die via de buurvrouw heeft ontvangen (zij werkt in de gezondheidszorg).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de folder en met de vraag hoe en aan wie deze door PMA Consultancy is verspreid.
mail me svp [email protected]

Gesloten