LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] politie en rechtbank

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

politie en rechtbank

Ongelezen bericht door toet »

Politie heeft het druk .Inbraak in je huis politie heeft geen tijd.Tas uit je handen getrokken nou wees blij dat je geen botten gebroken hebt.Fiets gepikt ach komt zo vaak voor heel gewoon.Neus kapot geslagen in de tram nou en moet je maar niet in de tram gaan zitten.Van de zomer een vreemde man en mijn tuin die helemaal afgesloten is toch stond hij daar ,was gewoon even over de sloot gekomen.Politie beter je tuin afsluiten.Niemand heeft tijd om de misdaad aan te pakken.Rechters kunnen alle zaken niet meer aan .Nou moet je me niet gaan vertellen dat de rechters wel tijd hebben om alle zaken van dexia te behandelen en hun goedkeuring te geven om al die 40000 mensen te dwingen om te betalen .Terwijl verkrachtingen diefstal inbraak geweld enz niet behandeld kunnen worden .Laat je niet bang maken eerst bevel van de rechtbank dan hebt je nog tijd genoeg om te kijken wat de beste oplossing is.toet

Verstandig

Re: politie en rechtbank

Ongelezen bericht door Verstandig »

Nou Toetje, wie zegt dat je niet kan meppen! Dit is een pure bloedneus en twee paarse ogen.
M.vr.gr.

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Hallo Toet,
Gelukkig kwam je berichtje net op tijd, zat net in zak en as. We kregen 'n brief van Dexia dat ze gedwongen waren onze aandelen te verkopen wegens achterstallige betaling, of we maar binnen 14 dagen bijna € 28.000 wilde betalen. Natuurlijk ook de dreiging van incassoburo en deurwaarde, schoot aardig in de stres het hele huishouden op z'n kop. Jou stukje geeft me weer moed om verder te gaan en Dexia te schrijven dat we de rechtzaak rustig afwachten en dan verder willen praten. Of het lukt weet ik niet maar we zijn nu al 10 maanden sterk en dat willen we blijven, we gaan ook echt niet op geen enkel voorstel van Dexia in. Het is alleen zo jammer dat je geen enkele steun van de stichting hebt als je snel moet beslissen, e maillen helpt niet en schrijven duurt te lang. Toet houd moed de groeten van Anne.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Toevallig kan ik goed van me afslaan.Maar ik haat geweld.Ik hou van mensen weet je.Daarom is het een nare gedachten dat als je echt iemand nodig heb er geen politie is.Maar bedrijven zoals dexia mogen onder de tafel door duizenden mensen angst aan jagen.Door te dreigen met een deurwaarder.Wat betreft de man in de tuin is mij echt overkomen.Die mag op zijn blote knieen danken dat mijn man hem niet te pakken heeft gekregen.Ik was in ieder geval wel blij.toet

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Anne,

Bij vereniging http://www.pay-back.nl
Zitten mensen die je wel steun bieden.

Mvg Pieter

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

Dag anne .Je was me net voor.In de brief van lease verlies staat.Wij zullen u zo spoedig informeren over het aanbod van dexia en onze mening.Kijk alles voorlopig even aan en tekend nooit dat je van alle rechten afziet.Hebben jullie geen brief ontvangen van lease verlies? groetjes toet

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Hoi Toet,
Nee, we hebben geen brief ontvangen van de Stichting Leaseverlies wel 'n e-mail dus, daar kan ik momenteel niets mee. 't Enige wat ik weet dat ik nooit zal tekenen op wat voor voorstel dan ook. 't Was heerlijk weer vandaag en ik heb lekker langs het strand gelopen om 't hoofd schoon te maken, je rook 'n beetje voorjaar hoop dat alles snel groen gaat worden. Dat zal voor heel veel mensen 'n opsteker zijn om met volle moed tegen Dexia te strijden.
Groetjes Anne.

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

Dag anne .Gisteren in een dip gezeten maar vandaag is alles weer goed.Je hebt gelijk het voorjaar met al zijn geuren en kleuren komt er weer aan.Net een jonge zwaan eten gegeven hier voor mijn huis.De schoonheid van de dieren en de natuur ontgaat veel mensen.Voor mij is het een van de dingen die ik toe schrijf als de wonderen van de wereld.Gisteren niets dan tranen pim verdiende alle eer maar andere zijn er mee vandoor gegaan.Wat ik hier zomaar opschrijf heeft niets te maken met dexia met de aandelen toch lucht het mij op.Dexia is voor mij een vlo die soms even jeukt maar dan denk ik weer aan de fijne dingen in het leven.Vandaag bericht van het ziekenhuis u bent kern gezond wat wil iemand nog meer.anne groetjes van toet en wat is het heerlijk dat je zo aan het strand kunt lopen .

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Foei Rina toch. Ik dacht nog wel wat een beschaafd iemand is dat. Met een bijl nog wel.

Foei,

Gesloten