Ik ben helemaal nieuw op dit forum maar ik wilde toch even iets weten , er is waarschijnlijk al veel over gezegd en geschreven en menigeen zal misschien nu denken. Pffff wat een naieveling maar ik werd zojuist wederom pijnlijk geconfrontreed met mijn eigen stommiteit.
Een jaar of 5 geleden heb ik me over laten halen om een waterbed aan te schaffen bij Premier in Winterswijk. Op zich niets schokkends tot ik 2,5 jaar geleden ging verhuizen en ik in mijn contract had staan dat dit bed gratis verhuisd zou worden. Na contact werd me duidelijk gemaakt dat dit wel 4 maanden kon gaan duren ivm personeelsgebrek. Daar ik 2 maanden later mijn huis uit moest kon ik hier niet op wachten. Er werd me toen verteld dat ik ruim 500 gulden moest betalen wat ik naar enig commentaar ook heb betaald. Eigenlijk had ik hier al dieper op in moeten gaan maar dat heb ik naar nu blijkt naief als ik was niet gedaan. Nu heb ik gisteren een kleine lekkage ontdekt in mijn waterbed en probeerde vanochtend in contact te komen met Premier om dit te laten verhelpen. Echter het nummer bleek niet bereikbaar.
Naspeurwerk op het internet gaf me de link naar radar en zo kwam tot de schrikbarende ontdekking dat Premier failliet was.
Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan toen ik verscheidene reacties hoorde en las en dacht gelijk dat ik waarschijnlijk wel de grootste sukkel zou zijn op deze aardbol.
Nu vanzelfsprekend de vraag , wat kan ik nu juridisch nog doen om in ieder geval mijn resterende contractperiode te beeindigen en kan ik überhaupt nog wel iets doen. Ik hoop dat er iemand me kan helpen
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |