LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] proceskosten...?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wvd

proceskosten...?

Ongelezen bericht door wvd »

Ik dien binnen, nu nog 10 dagen ruim €7000 te betalen, wat op zich kan (onder protest en onder voorbehoud van alle rechten in aangetekend schrijven) maar dan wel ten kostte van vrijwel alle spaargeld.
Niet betalen kan resulteren in een rechtzaak waarvan ik mij afvraag wat in geval van het winnen daarvan door Dexia voor mij als verliezende partij de kosten zullen gaan bedragen naast de dan alsnog te betalen restschuld ??
Wie heeft daar enig idee van??

Groeten,

Willem

rob v.d.

Re: proceskosten...?

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Geen idee, maar ik denk dat je er met 500 euro niet komt, en als je een advocaat wil mag je helemaal wel diep in de buidel tasten.

W.Vis

Re: proceskosten...?

Ongelezen bericht door W.Vis »

Ik heb nog een vraag naar aanleiding van de uitzending van maandagavond 31 maart.
In november van 2001 wilde ik mijn contracten afkopen. Maar door Legio werd dit sterk ontraden, omdat dan mijn winst weleens veel minder zou zijn. Had ik dat maar gedaan. Het ging toen om een veel minder bedrag dan ik nu moet betalen. En als ik het niet doe, gaat stichting leaseverlies dan procederen? graag antwoord

Gesloten