LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profit Effect actie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet

Profit Effect actie

Ongelezen bericht door Piet »

In de topic "Korting Kado" wordt een gezamenlijke actie aangekondigd. Deze is niet alleen voor Korting Kado maar ook voor Profit Effect gedupeerden.
Dus heb jij ook een Profit Effect contract, doe mee met de gezamenlijke actie en vecht mee tegen dexia.

Je hebt keus, of je betaalt aan dexia en je bent alles kwijt, of je gaat met een advocaat de strijd aan tegen dexia en vorder al je betaalde geld terug van dexia.
Maak je keus, maak je dexia nog rijker als ze al zijn of probeer jij je zuurverdiende geld, betaald aan dexia, terug te krijgen van dexia.

Mail naar : [email protected] en doe mee!

Vecht voor je recht en samen staan we sterk.

Groeten,
Piet

Jolanda

Re: Profit Effect actie

Ongelezen bericht door Jolanda »

up, belangrijk.
Ik weet dat er meer mensen met profit effect contracten zijn!

mali

Ongelezen bericht door mali »

Ik zie dat er veel inititieven zijn om samen dingen te doen en dat juich ik toe. Ik heb evenwel al een advocaat in de arm genomen en vecht het langs die weg uit. Ik heb het idee, dat er hoe dan ook ergens een advocaat aan te pas moet komen om de strijd te voeren, individueel danwel gezamenlijk.
Wachten op GCA of SLV heeft geen zin, al kunnen die in de marges wel nuttige dingen doen.
Als ik nieuws heb, meld ik het. Voorlasnog alleen vernietigingsbrief verzonden aan dexia.

hvde

Ongelezen bericht door hvde »

Heb me aangemeld bij johan (zie bij onderwerp Korting Kado)
hvde

Piet

Heb je een Profit Effect contract?

dexia heeft de "profit" en jij de kosten!

Blijf niet betalen maar procedeer tegen dexia en vorder je geld terug.

dexia is een bodemloze put, wil je ooit je geld terugzien dan is NU de tijd om dit terug te vorderen via een advocaat.
Als groep sta je sterker en zijn de kosten aan een advocaat niet zo hoog.
Sluit je aan bij de groep Korting Kado en Profit effect.

Onderstaande stukje is van de topic Korting Kado:

Geplaatst op 04 Apr 2004 14:28 door johanmulder

--------------------------------------------------------------------------------

Bericht van de werkgroep Korting Kado/ Profit Effect.
De voorbereiding is in het laatste stadium.De dossiers van de c.a. 30 deelnemers worden verzameld voor overdracht aan de advocaat.
Opgeven voor deze groep kan nog via de site van Payback maar de sluitingsdatum voor ontvangst van de dossiers door mij is 15 april.
Zelf doe ik mee met deze groep maar ik wil best de zaak weer wat sturen als gedupeerden iets willen ondernemen. Samen sta je sterker en ook voor de kosten voor de rechtsbijstand is het een voordeel als je samen bij een advocaat bent.

Doen !

Groeten,
Piet

Piet

Inmiddels is er al een tweede groep gevormd.
Ruim 20 belangstellenden hebben zich al weer opgegeven.

Heb je ook een Profit Effect en wil je hier iets aan doen, kijk op:
www.pay-back.nl bij Korting kado/ Profit Effect en mail naar:
[email protected]

Groeten,
Piet

Gesloten