LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quote voor el

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Aukje

Quote voor el

Ongelezen bericht door Aukje »

In het maandblad Quote van maart staat een artikel dat heet "de listen van Labouchere". 'De verkopers van risicovolle beleggingporducten van Bank labouchere verdienen tonnen aan de naiviteit van klanten, totdat deze ineens moesten bijbetalen. Toen begon het demasque', staat er in de kop.
Dit artikel vertelt verder hoe de verkopers met mooie praatjes hun produkten aan de (naive) man wisten te brengen. Op sommige contracten kon men 16,8 procent provisie verdienen.

Johan van der Werf, lid van de raad van bestuur van Aegon Nederland wordt gewaarschuwd dat de leaseconstructies te risicovol zijn, hij trekt zich er niets van aan. Hij beveelt enkel malen: "We duwen ze die spullen door de strot, alleen niet onder naam van Aegon", aldus het artikel.

In maart 2000 verkoopt Aegon, Labouchere door naar Dexia. Het Labouchereleger zet het verkoopoffensief onder leiding van luitenant Troost ongestoord voort.
enz.
Mischien kan er van dit artikel een kopietje gestuurd worden naar Mevouw van Loon van het CDA.

Hans2

Re: Quote voor el

Ongelezen bericht door Hans2 »

Beste Aukje
Bedankt voor dit bericht!
Dit zijn berichten waarvan ik denk ongelofelijk!!
Kan iemand dit bericht scannen of overtypen zodat ieder op dit forum het kan lezen.
Vast bedankt!!
Mijnheer L.Blok ook graag uw mening!

el

Re: Quote voor el

Ongelezen bericht door el »

Als ik dit lees dan denk ik dat iedereen die een rechtzaak start tegen Dexia deze hoe dan ook zal winnen.
Het probleem is alleen dat velen onder ons deze kosten niet kunnen betalen en dat weet Dexia natuurlijk ook.
Er moet toch wel een advokatenkantoor te vinden zijn die op basis van 'no cure no pay' ons wil helpen.
Bij het winnen van het proces zouden ze van mij al het geld mogen houden want het gaat er bij mij alleen maar om
deze smerige criminelen bankroet te maken zodat ze nooit meer hun oplichters praktijken kunnen uitvoeren.

Gesloten