Beste forumleden,
Al lezende kwam bij mij de volgende gedachte op:
Er zijn wellicht gedupeerden die door het leasen van aandelen straks of nu met een torenhoge schuld (komen te) zitten.
Enerzijds de hypotheek als vooruit betaalde rente en daarna als de koersen niet genoeg zijn gestegen nog eens een rentepercentage van 12,5% en dat jaren op rij. Bijvoorbeeld (om er maar een te noemen), het profit effect product. Hierbij bestaat een grote kans op een flinke restschuld.
Als men al deze lasten niet meer kan dragen, zou in het ongunstigste geval iemand zijn woning moeten verkopen.
Als Dexia, later (hopelijk) in het ongelijk worden gesteld, ra ,ra wat dan?
Je huis ben je kwijt; terugvorderen lijkt mij niet mogelijk. Wie draait hiervoor op?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Veel groeten,
ener.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ra, ra wat dan...........
Re: Ra, ra wat dan...........
Denk nou eens na,
We moeten niet denken aan verliezen maar aan winnen.
We moeten onze tanden laten zien bij deze schoften, en we moeten onze stem eens verheffen.
De media moeten we opzoeken want dat willen deze witteboordencriminelen niet, ze willen niet in de spotlights.
We moeten in beweging komen en overgaan tot zichtbare daden, dus naarbuiten de straat op en dat hoofd omhoog en de rug recht.
We hebben niets misdaan en zijn geen sukkels die iets te verbergen hebben, integendeel we zijn bewust mislijd en belazerd.
Gaan we verder met janken of drogen we onze tranen en gaan we voor de volle winst? ons eigen geld.
Meld je aan bij www.pay-back.nl dan gaan we samen op de bres
Leaseverlies voor de juridische kant payback voor de aktie en gesprekken met elkaar face to face.
We moeten niet denken aan verliezen maar aan winnen.
We moeten onze tanden laten zien bij deze schoften, en we moeten onze stem eens verheffen.
De media moeten we opzoeken want dat willen deze witteboordencriminelen niet, ze willen niet in de spotlights.
We moeten in beweging komen en overgaan tot zichtbare daden, dus naarbuiten de straat op en dat hoofd omhoog en de rug recht.
We hebben niets misdaan en zijn geen sukkels die iets te verbergen hebben, integendeel we zijn bewust mislijd en belazerd.
Gaan we verder met janken of drogen we onze tranen en gaan we voor de volle winst? ons eigen geld.
Meld je aan bij www.pay-back.nl dan gaan we samen op de bres
Leaseverlies voor de juridische kant payback voor de aktie en gesprekken met elkaar face to face.
John,
ik heb me aangemeld bij pay-back en bij SLV dus wat dat betreft zit het wel goed, nu maar op een gunstige uitspraak wachten.
groet
ener.
ik heb me aangemeld bij pay-back en bij SLV dus wat dat betreft zit het wel goed, nu maar op een gunstige uitspraak wachten.
groet
ener.
Ik zit dus ook met hetzelfde probleem en het ziet er naar uit dat ook ik mijn huis moet verkopen, wil er niet snel een regeling worden getroffen. Ik heb ongeveer nog 5 maanden te gaan, en dan kan ik maandelijk niets meer opbrengen en zal ik mijn huis uit moeten. Geen vraag, gewoon even mijn gal en ergenis spuien over de manier waarop ik me heb laten naaien door gladjakkers die mij een extra centje beloofd hadden en waardoor ik nu geen raad meer met mezelf weet.
Lang leve de eerlijke mensen op de wereld.
Lang leve de eerlijke mensen op de wereld.
Beste Saskia inderdaad heel vervelend allemaal. Te gek voor woorden dat wanneer je wilt sparen voor later, er achteraf blijkt dat je niet rijker bent geworden maar een flink stuk armer.
Maar goed, is gebeurd.
Wanneer je vrijgezel bent, en een kamer zoekt mag je bij me intrekken.
heeft dat "leasen" zich tenminste toch nog geloond!
m.v.g. Ruud
Maar goed, is gebeurd.
Wanneer je vrijgezel bent, en een kamer zoekt mag je bij me intrekken.
heeft dat "leasen" zich tenminste toch nog geloond!
m.v.g. Ruud
Saskia,
heb je je al aangemeld bij de SLV of pay-back?
Dat geeft je wellicht enige zekerheid op een andere afloop dan wat je nu vertelt. Daarna gewoon even afwachten wat er voor voorstel gaat komen van Dexia. Het lijkt me stug dat ze tot verkoop van je woning overgaan. Wat moeten ze doen als later blijkt dat ze ongelijk hebben, dan is de schade voor Dexia nog groter. Ik denk niet dat het zo`n vaart zal lopen.
Alvast sterkte.
groeten,
René
heb je je al aangemeld bij de SLV of pay-back?
Dat geeft je wellicht enige zekerheid op een andere afloop dan wat je nu vertelt. Daarna gewoon even afwachten wat er voor voorstel gaat komen van Dexia. Het lijkt me stug dat ze tot verkoop van je woning overgaan. Wat moeten ze doen als later blijkt dat ze ongelijk hebben, dan is de schade voor Dexia nog groter. Ik denk niet dat het zo`n vaart zal lopen.
Alvast sterkte.
groeten,
René