LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar uitzending 29-04-02

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ab

Radar uitzending 29-04-02

Ongelezen bericht door Ab »

De berichtgeving was kort. Ik ben benieuwd wie er lid wordt van de stichting ? Er zijn 6000 klagers volgens mij valt de helft af, omdat ze niet beseffen dat Radar ons aangezet heeft tot aktie over te gaan.
Het is logisch dat de stichting wil weten wie serieus is en wie niet. Derhalve was de uitzending kort en er een procedure volgt.

Ab

Walter

Re: Radar uitzending 29-04-02

Ongelezen bericht door Walter »

Wat Legio heeft gedaan is het weigeren/heel moeilijk maken van het tussentijds cashen van je pakket. (in 2000) WinsVerDriedubbelaar kon je gewoon afkopen (toen KPN nog op 147/134/124/100 en naar de 2) Heel Europa wist toen al dat het met KPN niet goed zou gaan (behalve Legio) Hierdoor hebben veel klanten de volle daling meegemaakt. Veel mensen hebben in het begin op winst gestaan, maar die winst is volledig teniet gedaan door het debacle met KPN, daarvoor hadden ze behoed kunnen worden als de stukken KPN tussentijd geloosd waren, de andere stukken zijn redelijk blijven hangen.

Dat is ook een soort zorgplicht die een bank heeft. Walter

Walter

Ongelezen bericht door Walter »

Daar hoor je ook niets van in RADAR: winst is volledig teniet gedaan door het debacle met KPN, Walter (toen hadden ze wat moeten doen!!! Heel Europa, mijn kat, de goudvis, enz., hadden al door dat KPN naar de donder zou gaan, maar Legio niet, Walter (en nu hebben we RADAR.......SLIM gedaan Legio......

jack

Ongelezen bericht door jack »

Tsja Ab,
Jij hoort kennelijk bij de lieden die Radar volgaarne haar hand zouden zien overspelen en de zorgvuldigheid waarmee bericht wordt maar niks vinden. Mensen die echt gedupeerd zijn zullen zich realiseren dat de boeven van Legio een oerwoud aan producten in de markt gezet hebben, allemaal met andere mailings en foldertjes, andere voorwaarden etc en dat het heel veel gepuzzel is om te kijken welke groepen gedupeerden kansrijk kunnen procederen en welke niet. Ab denkt dat er van de 6.000 klagers 50% af zal vallen. Is nergens op gebaseerd maar zou best kunnen. Maar daarnaast is het niet onrealistisch om te veronderstellen dat er nog tienduizenden klagers bij komen (Legio heeft 600.000 klanten van wie velen zeer ontevreden). De kwaliteitskranten veronderstellen niet voor niks dat dit weleens het grootste proces uit de geschiedenis van de financiele dienstverlening kan worden.
En op welke procedure doel jij Ab? Die loze dreigementen van Dexia dat ze "zich beraden op juridische stappen tegen Radar"?
Daar doen ze al erg lang over....

ab

Ongelezen bericht door ab »

Hallo Jack,

Wat ik bedoelde is , dat Radar in haar uitzending niet te diep op de zaak inging omdat het duidelijk is, dat er een proces tegen Legio aankomt. Ik ben zelf ook behoorlijk benadeeld door Legio en heb mij aangemeld als lid bij de Stichting Leaseverlies. Het moge duidelijk zijn dat ik Radar zeer erkentelijk ben voor hun aktie.
Ik heb dit bericht geplaatst omdat Radar in hun nieuwsbrief aankondigde dat de advocaat en iemand van de Stichting in hun uitzending van gisteren zou komen.
Omdat er nu een proces gaat komen, is het duidelijk dat Radar nu voorzichtig is met het geven van informatie. Omdat ik me voor kan stellen dat er mensen zijn die enigszins teleur gesteld zijn met de summiere informatie van gisteren, wil ik alle gedupeerden oproepen lid van de Stichting te worden.

Jack ik hoop dat dit bericht duidelijker is.

Ab

jack

Ongelezen bericht door jack »

helemaal helder!

elisabeth

Ongelezen bericht door elisabeth »

Ab dit bericht is duidelijk, ik wist gisteren niet wat ik moest doen. Bedankt voor je uitleg ook ik word lid.

Sjakie

Ongelezen bericht door Sjakie »

Oud nieuws.

Gesloten