Weleens van jurisprudentie gehoord Kees?
De directeur zal geen ander verhaal kunnen vertellen dan dat anderen in gelijke omstandigheden een zelfde behandeling krijgen, anders zou DSI geen knip voor z'n neus waard zijn. En in die ene uitspraak zitten nogal wat elementen die voor heel veel gdupeerden gelden. Heb je de DSI uitspraak eigenlijk wel gelezen, of zit je zomaar wat te raaskallen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ready to kill ????
-
Veertje
Re: Ready to kill ????
Wat een smakeloos verhaal Inge. In de dagen van weleer deed je nog wel eens een poging wat nuttigs te melden. Ik begrijp dat de verbittering definitief heeft toegeslagen. Ik zou je willen verzoeken je reacties voor jezelf te bewaren tot je er weer bovenop bent, want ik kan me niet voorstellen dat iemand hierop zit te wachten.
Met vriendelijke groet en een aai over je bol met mijn
VEERTJE
Met vriendelijke groet en een aai over je bol met mijn
VEERTJE
-
Dilles
Na de extra uitzending ben ik tot de conclusie gekomen dat er wel degelijk veel mensen zijn besodemieterd.
Wij zijn zelf ook de dupe geworden met onze winstverdubbelaar.
Na 3 jaar was ons aandelen pakket opgelopen naar Nlg 100.000,-. Ik belde naar Legio en gezegd dat ik wilde stoppen met het contract.
Daar werd mij dus ook verteld net als die meneer (Santegoeds geloof ik) in de laatste uitzending dat dit niet mogelijk was.
Later bleek dit dus wel te kunnen maar was ons pakket al 75% gezakt.
Wij voelen ons dus erg bedonderd.
Ik hoop net als veel gedupeerde dat er nog gerechtigheid bestaat in ons land.
Wij zijn zelf ook de dupe geworden met onze winstverdubbelaar.
Na 3 jaar was ons aandelen pakket opgelopen naar Nlg 100.000,-. Ik belde naar Legio en gezegd dat ik wilde stoppen met het contract.
Daar werd mij dus ook verteld net als die meneer (Santegoeds geloof ik) in de laatste uitzending dat dit niet mogelijk was.
Later bleek dit dus wel te kunnen maar was ons pakket al 75% gezakt.
Wij voelen ons dus erg bedonderd.
Ik hoop net als veel gedupeerde dat er nog gerechtigheid bestaat in ons land.
-
inge
aan kees bedankt voor je email blijf inderdaad bij mijn voornemen .als er nieuws is laat ik het weten op deze pagina.Voor veertje jou negeer ik helemaal.
-
Jacco
Aan Dilles
Precies wat jij zegt, je wist dat de aandelen (te) hoog waren en daarom probeerde je eruit te stappen toch... en omdat je vast zat aan het contract kon dat niet.
Telefonisch personeel is slechts een portiek, en het komt overal voor dat je juist hen voor 5% serieus moet nemen, zeker als het om verkoop gaat aan jou als klant.
LEES ALTIJD DE CONTRACTEN GOED DOOR en zwaai daarmee het telefonsch personeel om de oren.
Precies wat jij zegt, je wist dat de aandelen (te) hoog waren en daarom probeerde je eruit te stappen toch... en omdat je vast zat aan het contract kon dat niet.
Telefonisch personeel is slechts een portiek, en het komt overal voor dat je juist hen voor 5% serieus moet nemen, zeker als het om verkoop gaat aan jou als klant.
LEES ALTIJD DE CONTRACTEN GOED DOOR en zwaai daarmee het telefonsch personeel om de oren.