| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ready to kill ????
-
Jan- Willem
Ready to kill ????
Redactie van Radar,
Ik zie dat er dinsdag a.s. een docu. wordt uitgezonden met als item Legio. Alleen de subtitel van deze docu, ready to kill, vind ik ronduit bizar. Wat willen jullie hiermee bereiken. Dat er net zoals een tijdje geleden in Amsterdam een psychopaat zich geroepen voelt een kantoor met mensen te gijzelen, om vervolgens iemand van het leven te beroven (in Amsterdam deed de dader dit nog bij zichzelf) Ik vind deze subtitel gezien dit en het sowieso steeds verder oplaaiende geweld tegen elkaar in deze maatschappij echt bespotteliijk, en ik hoop van harte dat Radar alsnog z'n verantwoordelijkheid neemt en deze subtitel per ommegaande verwijderd. Of krijgen we anders achteraf, als het wel misgaat, een "welgemeend" sorry, zo hebben we het niet bedoeld van de redactie van Radar te horen.
Jan-Willem
Ik zie dat er dinsdag a.s. een docu. wordt uitgezonden met als item Legio. Alleen de subtitel van deze docu, ready to kill, vind ik ronduit bizar. Wat willen jullie hiermee bereiken. Dat er net zoals een tijdje geleden in Amsterdam een psychopaat zich geroepen voelt een kantoor met mensen te gijzelen, om vervolgens iemand van het leven te beroven (in Amsterdam deed de dader dit nog bij zichzelf) Ik vind deze subtitel gezien dit en het sowieso steeds verder oplaaiende geweld tegen elkaar in deze maatschappij echt bespotteliijk, en ik hoop van harte dat Radar alsnog z'n verantwoordelijkheid neemt en deze subtitel per ommegaande verwijderd. Of krijgen we anders achteraf, als het wel misgaat, een "welgemeend" sorry, zo hebben we het niet bedoeld van de redactie van Radar te horen.
Jan-Willem
-
jack c.
Re: Ready to kill ????
Men moet aannemen dat de Radar redactie geen gedupeerden oproep om te gaan doden, maar dat Legio ergens deze quote gebruikt heeft, bijvoorbeeld bij de opleiding van de bloedhonden die ze als telefonische verkopers op niets vermoedende consumenten afsturen.
Ik vind het overigens een beetje kinderachtig wanneer iemand opmerkt dat het maatschappelijk klimaat niet zo geschikt zou zijn voor een dergelijk aanduiding voor een programma. Er wordt voortdurend en overal gemoord in letterlijke en figuurlijke zin en het zou goed zijn wanneer mensen zich ervan bewust zouden worden dat dat niet deugt en zou moeten stoppen. Ik geloof niet dat radar tot dergelijke zaken oproept maar zich inzet voor het beëindigen ervan, via deze documentaire. eerst maar 'ns kijken zou ik denken en acheraf beoordelen of de titel wel of niet terecht gekozen is.
Ik vind het overigens een beetje kinderachtig wanneer iemand opmerkt dat het maatschappelijk klimaat niet zo geschikt zou zijn voor een dergelijk aanduiding voor een programma. Er wordt voortdurend en overal gemoord in letterlijke en figuurlijke zin en het zou goed zijn wanneer mensen zich ervan bewust zouden worden dat dat niet deugt en zou moeten stoppen. Ik geloof niet dat radar tot dergelijke zaken oproept maar zich inzet voor het beëindigen ervan, via deze documentaire. eerst maar 'ns kijken zou ik denken en acheraf beoordelen of de titel wel of niet terecht gekozen is.
-
schandelijk
Ik vind het schandelijk dat Radar aanzet tot haat met een kreet als "Ready to kill". Zeker in het maatschappelijke klimaat waarin we leven.
Ook Jack mag wat mij betreft de mond spoelen wanneer hij termen als bloedhonden gebruikt.
Ook Jack mag wat mij betreft de mond spoelen wanneer hij termen als bloedhonden gebruikt.
-
jack c.
Radar, proficiat met het feit dat jullie de hele documentaire Legeio Lease,Ready to Kill mogen uitzenden en dat zelfs Legio bedenker Bloemink er nu blij mee is. Ik weet zeker dat heel veel gedupeerden halsreikend uitkijken naar het echte verhaal van de verliesverdriedubbelaars en de mensen die daar hun zakken mee gevuld hebben.
-
Frederica
Ready to kill slaat dus blijkbaar op de slogan die Legio Lease zelf hanteert
-
Bart van Oort
Waarschijnlijk hebben vele mensen het "ready to kill" verkeerd opgevat. Het is een kreet uit de verkoopwereld, wat nergens anders op slaat dan **** the world, oftewel zakkenvullen! Vat dit dus niet verkeerd op. Het is puur en alleen een mentaliteit die je moet hebben om te kunnen verkopen.
-
Piet1
Zeg jullie zijn toch niet allemaal traag van begrip of wel?? Ready to kill betekent in de verkoopwereld SLUIT DE DEAL!!!!!! en niks anders. En dat weet Radar ook drommels goed. ongelooflijk zijn jullie allemaal.
-
jack
En heeft Radar er dan een andere betekenis aan gegeven? De TROS documentaire heette "LEGIO, ready to kill", wat dus kennelijk vertaald moet worden met "LEGIO, sluit de deal"
Kan je niks van zeggen lijkt me...
Kan je niks van zeggen lijkt me...
-
Veertje
Hoi redactielid Jack,
Nee daar kan je niks van zeggen, maar het is wel uit z'n verband gerukt. Net zoals je de naam Winstverdriedubbelaar geheel verkeerd kunt opvatten als niet als verstandig mens de bijbehorende brochure en contract leest. En dan maar klagen!
Typisch dit,
Veertje
Nee daar kan je niks van zeggen, maar het is wel uit z'n verband gerukt. Net zoals je de naam Winstverdriedubbelaar geheel verkeerd kunt opvatten als niet als verstandig mens de bijbehorende brochure en contract leest. En dan maar klagen!
Typisch dit,
Veertje
-
reetje
Hee Veertje,
Zit jij nog steeds op de PR afdeling van Legio? Long time no see!
Greetz,
Reetje
Zit jij nog steeds op de PR afdeling van Legio? Long time no see!
Greetz,
Reetje
-
Veertje
Zo zo, u wenst geen ander geluiden te horen dan uw eigen geweeklaag? Spijtig, maar het verduidelijkt maar weer eens waarom de Radarzeepbel niet uiteenspat: u houdt uw eigen dromen levend.
Sterkte hoor.
Veertje
Oh ja, Inge Degenaar, het wil allemaal niet zo lukken hè?! Overal stoere verhalen van je, maar iets bereiken ho maar. Je staat er zo ongelooflijk alleen voor dat het pijn begint te doen, toch?
Sterkte hoor.
Veertje
Oh ja, Inge Degenaar, het wil allemaal niet zo lukken hè?! Overal stoere verhalen van je, maar iets bereiken ho maar. Je staat er zo ongelooflijk alleen voor dat het pijn begint te doen, toch?
-
kees
Kunnen bepaalde mensen wat respect tonen. Je kan je mening op een normale manier uitten. Schelden is ongepast en daarmee toon je gelijk aan hoe zwak je bent.
-
lost case
Effe een paar plaagstootjes trug en klaar is kees.
Kees, je ken gewoon niet incasseren
Kees, je ken gewoon niet incasseren
-
Veertje is niet een alter
Of Kees KEN incasseren weet ik niet, maar Kees heeft niet zoveel te maken met Veertje. Veertje KEN prima incasseren en vraagt zich af op welke lagere school Inge Degenaar zit. Ik moet toegeven dat Legio een grote fout heeft gemaakt als ze ene contract aan zijn gegaan met deze kleuter. Daar had de handtekening van 300 ouders nog niets aan gedaan.
Dag dag,
Veertje
Dag dag,
Veertje
-
kees
Het gedrag van sommige forum participanten toont duidelijk aan welk niveau de klagers hebben. Als ze ook zo ijverig de brochure en het contract hadden doorgelezen als dat ze hier klagen en schelden dan was er geen vuiltje aan de lucht.
-
reetje
Ach Kees, het veertje kan niet altijd gespannen staan. Ach Kees, je kan niet bij elke bijdrage een veer in je achterste verwachten.
Veertje en Keesje, vertel nou eens waarom jullie hier rondhangen. Beschouw je dit forum als een hangplek voor dexiamedewerkers, heb je geweldige ervaringen met Legio of probeer je te verdringen dat je gedupeerde bent. Kom eens uit de (brand)kast!
Groeten,
Reetje
Veertje en Keesje, vertel nou eens waarom jullie hier rondhangen. Beschouw je dit forum als een hangplek voor dexiamedewerkers, heb je geweldige ervaringen met Legio of probeer je te verdringen dat je gedupeerde bent. Kom eens uit de (brand)kast!
Groeten,
Reetje
-
kees
Omdat ik mensen wijs op bepaalde normen en waarden ben ik een Dexia/ Legio medewerker? Tjonge, hoe kortzichtig kan je zijn.
-
reetje
Neen, Keesje, het gaat erom dat je alleen gedupeerden normen en waarden tracht bij te brengen (Likt uw wonden in lijdzaamheid) maar geen enkele poging doet een lans te breken voor het bijbrengen van normen en waarden aan Dexia/Legio. Loop je soms stage om de nieuwe Amy Grosskamp- ten Have te worden? Wat vind je qua wellevendheid, normen en waarden van Piet Bloemink die doodleuk beweert korte nageltjes te hebben van het schrapen? Wat vind je van het feit dat de verliesverdriedubbelaar louter is aangeprezen als winstverdriedubbelaar. En van het feit dat Legio volgens DSI zich in tenminste 1 geval zich zodanig niet aan de wettelijke regels heeft gehouden dat er een enorme schadevergoeding moet worden uitbetaald?
Groeten,
Reetje
(Ass you can see, at your service!)
Groeten,
Reetje
(Ass you can see, at your service!)
-
kees
Reetje,
Bent u bang voor een beetje tegengas? Waarom mag ik niet een andere mening toebedeeld zijn? Iedereen die hier iets pro Legio vermeld is per definitie een medewerker van Legio volgens u? Beetje kortzichtig!! Bovendien werk ik voor het bedrijf wat het zo verschrikkelijk goed heeft gedaan in het product winstverdubbelaar. Rara......
Dat de heer Bloemink korte nagels heeft, kan ik kort over zijn. Hij is een ondernemer!!
Volgens mij was de uitleg van de heer Bloemink omtrent de winstverdriedubbelaar overduidelijk. Om het te vertalen in Jip en Janneke taal: in reclame prijs je het product aan, kraak je het niet af.
Als Legio fout is inzake de DSI klacht ben ik van mening dat Legio de uitspraak van het DSI moet opvolgen. Of er een schadevergoeding volgt uit de DSI claim en of Legio fout is, moet blijken uit het Hogerberoep.
Zoals al meerdere malen vermeld in het Radar forum, heeft de directeur van het DSI aangegeven dat het hier gaat om een individuele situatie en kan de uitspraak geen precedent werking hebben. Radar en stichting leaseverlies vertellen doodleuk dat het wel een precedent werking kan hebben. Ze vermelden het heel subtiel: "we voelen ons gesteund door deze uitspraak....". Hoe bedoelt u misleidend voor "gedupeerden".
Tevreden?
Groeten,
Kees
Bent u bang voor een beetje tegengas? Waarom mag ik niet een andere mening toebedeeld zijn? Iedereen die hier iets pro Legio vermeld is per definitie een medewerker van Legio volgens u? Beetje kortzichtig!! Bovendien werk ik voor het bedrijf wat het zo verschrikkelijk goed heeft gedaan in het product winstverdubbelaar. Rara......
Dat de heer Bloemink korte nagels heeft, kan ik kort over zijn. Hij is een ondernemer!!
Volgens mij was de uitleg van de heer Bloemink omtrent de winstverdriedubbelaar overduidelijk. Om het te vertalen in Jip en Janneke taal: in reclame prijs je het product aan, kraak je het niet af.
Als Legio fout is inzake de DSI klacht ben ik van mening dat Legio de uitspraak van het DSI moet opvolgen. Of er een schadevergoeding volgt uit de DSI claim en of Legio fout is, moet blijken uit het Hogerberoep.
Zoals al meerdere malen vermeld in het Radar forum, heeft de directeur van het DSI aangegeven dat het hier gaat om een individuele situatie en kan de uitspraak geen precedent werking hebben. Radar en stichting leaseverlies vertellen doodleuk dat het wel een precedent werking kan hebben. Ze vermelden het heel subtiel: "we voelen ons gesteund door deze uitspraak....". Hoe bedoelt u misleidend voor "gedupeerden".
Tevreden?
Groeten,
Kees