Mijn contract loopt af in april met een behoorlijke restschuld. Ook ik heb inmiddels van Dexia het "Aanmeldingsformulier Dexia Aanbod" ontvangen met de mededeling het voor 26-03 retour te sturen.
Uiteraard kies ik als lid van de stichting voor het niet willen afzien van juridische acties en in afwachting van de uitspraak van de rechter voor de optie "Nee, ik ga niet in op het Dexia aanbod".
Mijn vraag: Is het (juridisch) nodig c.q. handig c.q. verstandig om het aanmeldingsformulier met "Nee" terug te sturen? Dexia brengt het zo alsof het zou moeten, en dan wel voor 26 maart!?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reageren op Dexia Aanbod?
Re: Reageren op Dexia Aanbod?
Ik reageer niet, laten ze het maar bekijken. Als je niet reageer gelden de standaardmogelijkheden van je contract, dus ga je sowieso niet in op het aanbod. Het betekent dan automatisch NEE als je niets terugstuurt. Dat heb ik gelezen op de web-site van Dexia, het lijkt mij dat het juridisch niets uitmaakt. Voor mijn gevoel vind ik het gewoon beter als ik niets laat horen. Ik heb het helemaal gehad met die klotezooi, dus vandaar.
birka dat weet niemand de mensen van legio lease hadden kunnen voorzien dat het niet goed ging maar hebben niks gedaan om ons te waarschuwen makkelijke slachtoffers en zeker als je er geen tijd voor hebt om je er in te verdiepen het werd zeer aantrekkelijk gemaakt en we zijn er in getrapt je kan het onder de oude voorwaarden verlengen maar absoluut onder protest ik geloof niet dat ze ons laten zakken weet je hoeveel gezinnen daar aan kapot gaan ik henber verder ook geen verstand van maar ik weet wel dat dit een les voor me is maar wel een harde we kunnen alleen maar hopen op een goede afloop
Hoi mensen..
Stuur nix trug en teken zeker nix....
EN BETAAL JE RESTSCHULD NIET MET NADRUK OP NIET...........
mazzll.
Stuur nix trug en teken zeker nix....
EN BETAAL JE RESTSCHULD NIET MET NADRUK OP NIET...........
mazzll.
Helemaal mee eens EE,
en verder, uh.....eb ikke nie begrijp
en verder, uh.....eb ikke nie begrijp
EE,
Even serieus. Waarom hamer je er zo op dat je niet moet betalen? Wat is het doel hiervan? Wat heeft het tot heden voor reacties gegeven vanuit Dexia?
Graag je reactie.
Even serieus. Waarom hamer je er zo op dat je niet moet betalen? Wat is het doel hiervan? Wat heeft het tot heden voor reacties gegeven vanuit Dexia?
Graag je reactie.
Mijn contract triple effect loopt pas in oktober 2003 af en nu reeds "mag" ik van de hoge heren van dexia een beslissing nemen wat te doen met een evt. restschuld. Het is m.i. een vorm van chantage want hoe kan ik nou inschatten wat de beurs over 6 maanden gaat doen .Nee voor dexia is het een win-win situatie: 1 zoveel mogelijk mensen laten ingaan op het voorstel middels deze dwang zodat ze kunnen inschatten hoeveel leaseverlies -leden er nog overblijven en 2 Gokken op een gunstige uitslag van de rechter en zo lang mogelijk rekken van dit verhaal des te meer mensen die eieren voor hun geld (aflossing voor hun gschuld) kiezen. Betaal dus niet en laat ze maar zweten, Dexia gaat Ahold enron en ahold achterna als we winnen. Neem desnoods een lening bij Frisia oid. Je betaalt dan iets meer rente, maar het af te lossen bedrag kun je over jaren uitsmeren, meer jaren dan Dexia lief is.
o ja antwoord op je vraag, niets terugsturen, gewoon afwachten op een betalingsverzoek van je restschuld en dan aangetekend bezwaar maken zoals leaseverlies omschrijft, kopie bwaren, en betalen of een lening aangan elders.
Schrijf ook direct dat je een bevestiging van je schrijven wenst te hebben.Groeyten en in 2006 staat er misschien weer een leuk bedrag bij op je bankrekenin inclusief rente ??
Schrijf ook direct dat je een bevestiging van je schrijven wenst te hebben.Groeyten en in 2006 staat er misschien weer een leuk bedrag bij op je bankrekenin inclusief rente ??