LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reageren v.w.b. het Dexia-aanbod

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Nick

Reageren v.w.b. het Dexia-aanbod

Ongelezen bericht door Nick »

Ik ben in het bezit (helaas) van Tripple-effect. Nu heb ik het Dexia-aanbod gekregen en moet voor 6 maart reageren. Nu heb ik mij inmiddels aangemeld bij leaseverlies.
Ik wil ook niet ingaan op het aanbod, maar moet ik nu wel reageren voor 6 maart of gewoon laten overgaan en niet reageren ?
Wat zouden jullie mij adviseren?

Penarie

Re: Reageren v.w.b. het Dexia-aanbod

Ongelezen bericht door Penarie »

Ik heb hetzelfde product. Niet reageren, doe ik ook niet en het is geen verplichting. Dexia is aan het inventariseren hoe de zaken er over pakweg een half jaar bijstaan. Daar gaan wij ze toch niet bij ondersteunen? Tenzij je in wilt gaan op het aanbod. Maar ik neem aan dat je dat niet wilt?

Nick

Ongelezen bericht door Nick »

Penarie bedankt voor deze info. Ik ga zeker niet akkoord met het aanbod van Dexia.

youssef Ben Salah

Ongelezen bericht door youssef Ben Salah »

Zoals vele Nederlanders heb ik ook zo'n "winstverdriedubbelaar".Nu heb ik zoals alle anderen gedupeerde een brief gekregen van dexia dat ze gingen kijken wie er een bod zo krijgen om het glad te strijken.Ik heb echter nooit meer wat van ze gehoord sterker nog ik kreeg onlangs een brief van Legio of ik even 8200 euro wilden betalen omdat ik ze mijn contract op hebben gezegd!Wat moet ik doen en wie kan mij hiermee helpen.Gaarne reacties op mijn Emailadres: [email protected]
Alvast bedankt.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Ten eerste is het niet verplicht een antwoord terug te sturen.
De optie "nee, ik ga niet in op het dexia aanbod" is alleen maar erin gezet om verwarring te zaaien bij de mensen.Toen ik hierover met dexia belde zei men dat dit alleen maar voor de statistieken was ?!
Niet betalen en niet ingaan op het aanbod van Dexia is nu de beste keus.
Waarom ?
Is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien ?
Is er al iemand die meer heeft gemerkt dan dreigementen van Dexia ?
Ik weet het antwoord.. NEE !
En waarom niet?, dexia weet dat ze dit verliezen, ze zullen met een tussenoplossing komen zoals afbetalingsregelingen.
Wij moeten allemaal weigeren te betalen.
Hallo, politiek Den Haag: stop de dreigementen van de "aanbieders". Wij willen opschorting van betaling restschuld en termijn betaling als het depot leeg is en een politiek onderzoek naar dit schandaal.
Samen zijn wij sterker als je denkt !!
O, ja ,dexia en spaar select.. de acties komen!!
Youssef,wil je meer weten kijk op www.pay-back.nl of mail naar [email protected]

Gesloten