LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechter wijst claim tegen Dexia Bank Nederland af

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rob v.d.

Re: Rechter wijst claim tegen Dexia Bank Nederland af

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Ik ook niet. Pessimisten en objectievelingen en mensen die alleen maar kunnen praten in hoofdletters mogen het wat mij betreft in deze topic voor het zeggen hebben.

ed

Ongelezen bericht door ed »

gooi er een bom op dexia

ppk

Ongelezen bericht door ppk »

Niemand weet op dit moment een goed advies te geven dus moet moet iedereen maar op z"n eigen gevoel afgaan. 2 maanden geleden stond ik op een ECHT verlies van ruim 20.000.00 euro, maar inmiddels is dat gegroeid tot 30.000,00 euro. 3 winstverdubbelaars heb ik al verlengd, 2 winstverdriedubbelaars verleng ik in juni voor een periode van 3 jaar, in de hoop dat de komende 3 jaar de koersen weer aantrekken.Als ik op de stichting wacht krijg ik misschien ooit mijn inleg terug en als ik een klacht indien bij DSI heb ik misschien een kansje in het gelijk gesteld te worden omdat ik pas twintig jaar oud was toen ik begon met Legio en toen meer dan de helft van mijn loon aan legio moest afstaan. maar als ik verlies krijg ik niets als de stichting zou winnen, dus wie het weet mag het zeggen. Maar ik ben wel erg nerveus want die schuld kan ik nooit terugbetalen. Maar het ergste vind ik dat ik 3 jaar geleden geen huis kon kopen (BKR) en de huizenprijs steeds meer stijgt waardoor ik nooit een huis kan kopen en dit is toch een direct gevolg van het in zee gaan met legio. Ooit bij stilgestaan?
Succes voor U allen Paul

Gesloten