| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rechtsbijstand
-
Jan
rechtsbijstand
Is er iemand die al gebruikt heeft gemaakt van een rechtsbijstandverzekering???
En met name die bij eegalease aangesloten zijn???
En met name die bij eegalease aangesloten zijn???
-
Paula
Re: rechtsbijstand
Jan, er zijn wel wat onderwerpen over geweest. Voor zover ik begrepen kan er geen beroep worden gedaan op je rechtsbijstandsverzekering omdat effecten(-lease)? wordt uitgesloten van dekking.
Misschien kan iemand nog iets meer vertellen.
Misschien kan iemand nog iets meer vertellen.
-
Jan
Ik had dit antwoord al verwacht.
Ik ben ook een van de vele die denkt goed verzekerd te zijn
maar helaas dit valt dan net weer niet onder rechtsbijstand
Ik ben benieuwd als ik bij interpolis aanklopt wat die zeggen
Ik ben ook een van de vele die denkt goed verzekerd te zijn
maar helaas dit valt dan net weer niet onder rechtsbijstand
Ik ben benieuwd als ik bij interpolis aanklopt wat die zeggen
-
joost
ik weet wat die zeggen Vermogens conflicten zijn niet verzekerd.
Joost
Joost
-
info
Effectenlease is niet meer gedekt door o.a. Das Rechtsbijstand behalve de Arag verzekert wel volgens andre Croos maar ja die kun je niet serieus nemen. Die heeft een eendenclub opgericht en loopt met molentjes heeft ook rooie schoenen en noemt zich af en toe Zusje.
-
Jan
Ik ben namelijk bij een advocaat geweest, daar kan je n.l. gratis een half uurtje gebruik van maken.
Deze wist mij te vertellen dat ik wel bij rechtsbijstand kan aankloppen.
Deze wist mij te vertellen dat ik wel bij rechtsbijstand kan aankloppen.
-
Jan
Info, ga even door dan kunnen we toch nog een klein beetje lachen na alle ellende die op ons afkomt
-
dhr.a de croos
allemaal,bij ARAG/D is het meeverzekerd;maar min:1jaar lid
zijn anders verdedigen ze je niet.Is al bekend op dit forum.vrgr.andre de croos
zijn anders verdedigen ze je niet.Is al bekend op dit forum.vrgr.andre de croos
-
Jan
Er staat inderdaad al veel op deze site, maar ik heb het nog lang niet allemaal gelezen.
Maar toch bedankt voor je reactie
Is er overigens nog niemand bezig met een rechtzaak i.v.m.
het ongeldig zijn van het contract omdat het niet door de echtgenote is ondertekend.
Als iemand dit heeft gedaan wat is hiervan de uitslag van??
Of durft niemand dit te doen??
Moet ik de eerste zijn dan??
Maar toch bedankt voor je reactie
Is er overigens nog niemand bezig met een rechtzaak i.v.m.
het ongeldig zijn van het contract omdat het niet door de echtgenote is ondertekend.
Als iemand dit heeft gedaan wat is hiervan de uitslag van??
Of durft niemand dit te doen??
Moet ik de eerste zijn dan??
-
piet
Misschien mensen met een zeer uitgebreidde dekking.
De meesten hebben een doorsnee rechtsbijstand verzekering en daarin is dit NIET meeverzekerd.Ik heb een DAS rechtsbijstand verzekering en hierin staat dat beleggingen cq vermogens beheer niet onder de dekking vallen.Mijn aanvraag is om die reden afgewezen.
Groeten,
Piet
De meesten hebben een doorsnee rechtsbijstand verzekering en daarin is dit NIET meeverzekerd.Ik heb een DAS rechtsbijstand verzekering en hierin staat dat beleggingen cq vermogens beheer niet onder de dekking vallen.Mijn aanvraag is om die reden afgewezen.
Groeten,
Piet
-
Jan
Maar in het geval dat het contract ongeldig zou zijn
omdat het niet ondertekend is door de echtgenote
dan praat je toch alleen over een lease contract
Dat gaat dan toch niet meer over beleggen
omdat het niet ondertekend is door de echtgenote
dan praat je toch alleen over een lease contract
Dat gaat dan toch niet meer over beleggen
-
info
Ik heb een proces aangespannen omdat mijn man niet meegetekend had. Heb ik verloren omdat bleek dat ik niet getrouwd was.
-
info
Info
Kun je verder posten onder info2 of iets anders wat beter bij je onzin past want ik ben al 5 maanden op dit forum als info dit wekt verwarring en zeker als je onzin op dit forum zet.
de enige echte info
Kun je verder posten onder info2 of iets anders wat beter bij je onzin past want ik ben al 5 maanden op dit forum als info dit wekt verwarring en zeker als je onzin op dit forum zet.
de enige echte info
-
info
Beste Info,
Jij bent [email protected] en ik heb patent op [email protected] dus een brilletje kopen. De enige echte info
Jij bent [email protected] en ik heb patent op [email protected] dus een brilletje kopen. De enige echte info
-
jos1
aan info.com
Ik had hetzelfde probleem en om geouwehoer te voorkomen ben ik maar de "verstandigste" geweest en mijn naam verandert in Jos1 evenals ruud 930 heeft gedaan want degenen die zieken zullen juist niet hun naam aanpassen, hoewel ook ik gehecht was aan mijn alter ego jos, nu dus Jos1
groet
Jos.
Ik had hetzelfde probleem en om geouwehoer te voorkomen ben ik maar de "verstandigste" geweest en mijn naam verandert in Jos1 evenals ruud 930 heeft gedaan want degenen die zieken zullen juist niet hun naam aanpassen, hoewel ook ik gehecht was aan mijn alter ego jos, nu dus Jos1
groet
Jos.