LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] registratie BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karin

Re: registratie BKR

Ongelezen bericht door Karin »

Willem, waar vind ik die nadere regeling? Wil het zelf ook graag lezen. Dat verhaal over kant-en-klaar product bevalt me wel, want daar komt de eegalease-situatie weer om de hoek kijken. Geen geldlening, maar een product in huurkoop.

Groet, Karin

Willem

Ongelezen bericht door Willem »

Karin,
Deze regeling heb ik gekregen van DEXIA...!
Ik heb nu ook een kopie van de DSI gedragscode, ook leuk om eens te lezen.....
groeten

Karin

Krijg jij zomaar Dexia aan de lijn? Hoe bereken je zo'n geschikt moment? Word ik geacht die Nadere Regeling te kunnen vinden in het beroemde blauwe boek of zit ik nu helemaal op de verkeerde weg..
Is het mogelijk om van die copie van de gedragscode een copie te maken en die aan mij op te sturen, of hier te publiceren?

Dank je wel Willem

Willem

Dexia belt mij tegenwoordig.... iets over een aanbod ofzo?
Ik heb nog geen aanbod gezien, wel een slappe poging om mensen nog meer in de ellende te laten komen.
De regeling van DSI kun je zo op het internet lezen bij de site van DSI, gezien jouw internet gedrag lijk je mij een ADSL klant of zelfs kabel! dus dat moet makkelijk op te lossen zijn. Het reglement van de effecten blabla 2002 zat inderdaad in dat blauwe boek.
Groeten
Willem

Karin

Willem, helaas geen ADSL of kabel. Ik tel het wel allemaal op bij mijn restschuld.
Ga me vannacht eens volledig op het hemelsblauwe boek storten.

Willem

Karin,
's nachts hoor je andere dingen te doen!
trusten!

Karin

Willem, heb inmiddels de nacht verplaatst naar deze avond en Het Blauwe Boek een beetje bestudeerd. Ben een nitwit op het gebied van effecten, maar vraag me af of iemand, als hij/zij dan toch wil tekenen voor het DA, niet beter kan kiezen voor verlenging. Dat optiegebeuren lijkt mij niet zo erg veel zoden aan de dijk te zetten.

Gr. Karin

Willem

Karin,
het heeft volgens mij geen zin om te verlengen.
De aandelen komen de eerste jaren niet meer hoger dan de aanschaf datum.
Trouwens verlengen kan al niet meer, je hebt waarschijnlijk al het contract nietig verklaard.
Waar het mij om gaat is de manier waarop DEXIA antwoordt, zij maken er een zooitje van en houden zich niet aan de regels. Ook niet aan de gedragscodes, het is toch een gerespecteerde bank?
groeten,
ff naar de rose

Karin

Rouge. Ik had het niet over mijn eigen situatie, maar over de mogelijkheden in z'n algemeenheid. Inderdaad heeft mijn man al vernietigd, maar dat neemt niet weg dat het onderwerp toch wel steeds door mijn hoofd spookt.
Als die uitoefenprijs al op 130 procent ligt en iedere optie waard is het verschil tussen AEX-eindstand en uitoefenprijs x 1 euro, lijkt me dat toch niet echt de moeite waard.

Gesloten