het probleem wat ik heb is het volgende.
ik ging vorige week met mijn goede gedrag naar de bank om een lening af te sluiten en wat schetst mijn verbazing!!geen lening.
ik stond geregistreerd bij het bkr in tiel.
en ik maar denken dat ik van dexia af was
mijn restschuld is betaald (helaas moest ik wel om de rust hier in huis te houden)dit is onder protest gebeurd nadat ik eerst een voorstel had gedaan aan dexia maar zij hier niet mee akkoord gingen en gelijk het incasso bureau in schakelde(ggn)
na een tijdje heb ik toch maar betaald (z`n klein duizend euro meer)
dit is gebeurd onder protest en met behoud van alle rechten.
kan iemand mij vertellen hoe dat zit met z`n registratie,kan ik er onder uit en hoe kan dat dan.
alvast bedankt voor de reacties
m.v.g. marc
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] registratie
Re: registratie
Mischien heb je wat aan www.bkr.nl
Voor zover ik weet duurt het 5 jaar na de afbetaling van de registratie wanbetaling voordat je weer recht hebt op een lening.
Hier is tegen in beroep te gaan. Zie voor informatie op de site.
Mo
Voor zover ik weet duurt het 5 jaar na de afbetaling van de registratie wanbetaling voordat je weer recht hebt op een lening.
Hier is tegen in beroep te gaan. Zie voor informatie op de site.
Mo
Re: registratie
marc32, dexia behoort je af te melden bij het bkr in Tiel, wanneer je je restschuld betaald hebt. Maar zoals je weet heeft dexia geen manieren en meent boven de wet te moeten staan. Daar zal ze uiteindelijk voor gestraft worden. Zie de vorige posting van Mo, Informeer bij BKR en schrijf nogmaals naar dexia (aangetekend) dat zij de registratie ongedaan moeten maken. Er moet op dit forum ook iets te vinden zijn over BKR-registraties. Gebruik de optie zoeken.