LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rente die Dexia hanteert mbt aflossen lening?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sea

Rente die Dexia hanteert mbt aflossen lening?

Ongelezen bericht door Sea »

Beste mensen,

Ik heb niet duidelijk in mijn contract kunnen vinden wat ik aan rente betaal voor mijn lening? Wie weet dit ?
Is er verschil per persoon of is de rente die men betaalt voor iedereen gelijk?
Laatste vraag is er de mogelijkheid om de hele zooi over te nemen van Dexia (nu terwijl mijn contract nog niet is afgelopen?), want als de rente van mijn bank om de hoek vele procenten lagen zijn dan "NA.IEN" ze ons dus dubbel!!

Wie kan mij hierop antwoorden?

groeten,

Sea

helena

Re: Rente die Dexia hanteert mbt aflossen lening?

Ongelezen bericht door helena »

Eerlijk gezegd ga ik er vanuit dat het om een renteloze lening gaat.
Anders baal ik nog erger dan ik al doe.
Helena

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Sea,
Niemand kan je zeggen welke rente je betaalt. We weten niet wat voor een contract je hebt. Als er een 0,..nog wat.. percentage in staat dan moet je dat gewoon keer 12 doen voor het jaarpercentage.

Je kunt het contract eventueel vervroegd beeindigen en de aandelen over nemen. Daar zijn nogal wat discussies over op het Forum. Je moet je echter wel realiseren dat je waarschijnlijk toch niet goedkoper uit bent vanwege de boeterente die je dan aan Dexia moet betalen.

groet Maarten

Wim Greven

Ongelezen bericht door Wim Greven »

Is er nou helemaal niks aan te doen? Ze sturen je een aanbod
en wat schiet ik er mee op doorgaan of stoppen maar kan dan wel tot 2010 rente betalen opde restschuld. Inplaats van iets te krijgen heb ik 10 jaar voor ? betaald

wim

Gesloten