| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] renteloze lening
-
patricia
renteloze lening
stel ik ga op het aanbod in de rentelozelening dus en dexia verliest dan kan ik toch alsnog de betaling stoppen dan heb ik ook verlies maar niet zo hoog als alles betalen ik ben lid van leaseverlies en eegalease.
-
j moret
Re: renteloze lening
dat zie je dus verkeerd als je die lening van hun neemt of de renteloze afbetaling teken je ook dat je geen recht heb op juridische aan spraak va hun mocht er ooit een positieve uitspraak voor de gudupeerden komen jij kan daar geen aanspraak op maken
-
sja
Nu Patricia, ik ben al weken bezig met dezelfde vraag,
heb nog steeds geen antwoord, nee je doet niet mee,
dat heb ik wel begrepen, maar als je het niet doe
krijg je dan geen torenhoge schuld, met al die incasso
kosten e.d. dan ga je van uit de mist, in de mist.
heb nog steeds geen antwoord, nee je doet niet mee,
dat heb ik wel begrepen, maar als je het niet doe
krijg je dan geen torenhoge schuld, met al die incasso
kosten e.d. dan ga je van uit de mist, in de mist.
-
Maarten
Patricia,
Ook al gaat Dexia failliet dan ben je nog niet van de schuld af. Bij faillisement worden de vorderingen van Dexia (waaronder de vordering op jou) gewoon verdeeld onder de schuldeisers. Je krijgt dan dus te maken met een andere schuldeiser dan Dexia.
groet Maarten
Ook al gaat Dexia failliet dan ben je nog niet van de schuld af. Bij faillisement worden de vorderingen van Dexia (waaronder de vordering op jou) gewoon verdeeld onder de schuldeisers. Je krijgt dan dus te maken met een andere schuldeiser dan Dexia.
groet Maarten