LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Renteloze lening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
nes

Renteloze lening

Ongelezen bericht door nes »

Dexia heeft mij, enkele maanden voor hun algemeen aanbod, al aangeboden gebruik te maken van renteloze lening, 50 € in de maand. Hierin staat niets vermeld over 'Geen juridische stappen in de toekomst'. Ik ga betalen met aangetekend brief 'ONDER PROTEST EN VOORBEHOUD VAN ALLE RECHTEN'!!
Nu vroeg ik me af voor alle andere gedupeerden waarom iedereen niet ook een aangetekend brief vertssurt met dezelfde vermelding, ze kunnen toch niet weigeren, en behoud je je rechten voor de toekomst ! Heeft Dexia dit geweigerd, weet iemand dit? Waarom maken er zoveel mensen hier paniek over? Begrijp effe niet

Rob

Re: Renteloze lening

Ongelezen bericht door Rob »

Nes,

Ja dat aanbod heb ik ook gehad, maar onlangs heb ik ook dat aanbod van Dexia gehad. In die brief van Legio staat inderdaad niks over dat je niet meer mag procederen, maar als je tekent doe je daar toch afstand van. Per 1 april geldt dat dan ook voor jou en mij. Ik ga niet in op die betalingsregeling en ook niet op dat aanbod. Iedereen zou dit moeten doen ipv bang te worden gemaakt! Laat die incassoburo's maar komen...als ze al komen.

Rob

nes

Re: Renteloze lening

Ongelezen bericht door nes »

Rob - als we het onderwerp wel of niet ingaan op hun aanbod opzij zetten, mijn vraag is - waarom mensen die wel ingaan op het aanbod, paniek maken over het feit dat ze overal afstand van moeten nemen; als die mensen duidelijk onder protest tekenen...heeft dexia dit misschien niet toegelaten?

Gesloten