LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rentepercentage bij zelf lenen.
Rentepercentage bij zelf lenen.
Als men het bedrag zou lenen wat de 3 aandelenpakketten tezamen aan de begindatum van het contract waard zijn, en men betaalde hetzelfde maandbedrag als voor de WVD hoeveel rente betaalde men dan per jaar:
Re: Rentepercentage bij zelf lenen.
Goede antwoord is B. Alhoewel Willy op 6,8% kwam, maar ik denk dat hij de hele lease-som heeft genomen waarover hij de rente berekende, dus incl. inleg.
hoezo inleg
Goede antwoord is B
??????
Leen jij tegen B procent?
Ik zie geen B
Willy,
Ik snap al waarom jij lager uitkomt, jij hebt alles vooruitbetaald en kreeg daarom een korting van zo'n 10%. Daarom kom jij zo'n procent lager uit dan die ong. 8%.
Trouwens de vrouw van Bernts Eman had geen WVD's, de WVD liep namelijk 3 jaar, en de kontrakten van z'n vrouw 5 jaar.
Ik snap al waarom jij lager uitkomt, jij hebt alles vooruitbetaald en kreeg daarom een korting van zo'n 10%. Daarom kom jij zo'n procent lager uit dan die ong. 8%.
Trouwens de vrouw van Bernts Eman had geen WVD's, de WVD liep namelijk 3 jaar, en de kontrakten van z'n vrouw 5 jaar.
Dubio
nee ik heb niets vooruit betaald
ik heb gewoon 35 maanden achter elkaar 113.27 euro betaald en een maand een restje.
willy
nee ik heb niets vooruit betaald
ik heb gewoon 35 maanden achter elkaar 113.27 euro betaald en een maand een restje.
willy
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Kun je ook zeggen welke folder op de site van Sa bij het product hoorde?