LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RESTSCHULD NOOIT BETALEN!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tim

RESTSCHULD NOOIT BETALEN!!!

Ongelezen bericht door Tim »

Mijn contract is eind november afgelopen en na een paar aanmaningen heb ik nu een betalingsregeling toegezonden gekregen van Legio (niet het bekende Dexia pakket). Voorstel 69 termijnen a 45 euro..staat niet in trouwens dat ik moet afzien van juridische stappen!?! Maar goed ik betaal het niet omdat ik nooit geloof dat ze duizenden mensen gaan benaderen met incassoburo's en deurwaarders...of denkt iemand hier anders over?

Tim

joost

Re: RESTSCHULD NOOIT BETALEN!!!

Ongelezen bericht door joost »

Heb je een geregistreerde partner kijk dan een s op eega's niet betalen

Joost

karin

Ongelezen bericht door karin »

Ons contract Winstverdriedubbelaar was vorig jaar ook beîndigd dat is 9 juni 2002, en we moesten de restschuld van 2500 euro bij betalen, nou dat kunnen wij niet in 1 keer betalen, hadden we een betalingsregeling moeten treffen en dat is 115 euro in 24 maanden moeten we die aflossen, als je niet aan je afspraak houdt dan dreigen ze met een deurwaarder voor je neus en als je zelf te laat betaald in die termijn, dan moet je alles in 1 keer van dat hele bedrag terugbetalen, dit is echt een tegenslag voor ons, 15.000 euro zijn we al kwijt in het beleggen en nu ook nog een bedrag bij betalen van 2500 euro.

van gelderen

Ongelezen bericht door van gelderen »

Ik zou graag willen weten hoe ik lid kan worden van de stichting leaseverlies.

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Hedwig

Ongelezen bericht door Hedwig »

Tim, ik ben het helemaal met je eens, en als je correspondentie blijft voeren met Dexia over alle punten die niet kloppen, mogen ze dan ondertussen wel een incassoburo op je af sturen?
Ik zal het eens ergens nagaan.

Hedwig

!

Ongelezen bericht door ! »

!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten