| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] restschuld
restschuld
beste mensen,
eerst de goed nieuws aan deze uitspraak door de rechter de vertaling van het vonnis duidelijk bij de beoordeling en de beslissing van de rechtbank wat was de inhoud hoort tot het verleden en om uit te vissen wat is fout en wat is niet, ik ben blij dat een gedupeerd heeft gewonen ongeachte hoge beroep of niet . de werk van dexia om uit te vissen en niet wij moeten uit vissen voor hun.
en Piet hier verdiend dik dank en waardering voor zijn inzit dag en nacht en langzaam wordt iedereen in gelijk gesteld.
mij eijgen meaning dat niemand heeft restschuld maar worden gezegde restschuld met alle verhalen van dien.
als ieder mens heeft betaald de contractuel verplichtingen voor de periode van het contract dit kan nooit leiden tot restschuld.
mensen wij worden bezadelt met rest schuld uit de lucht .
let A.U.B
de volgende zitting van mij is op 17 dec 2003
en ik ga winnen
toi toi
eerst de goed nieuws aan deze uitspraak door de rechter de vertaling van het vonnis duidelijk bij de beoordeling en de beslissing van de rechtbank wat was de inhoud hoort tot het verleden en om uit te vissen wat is fout en wat is niet, ik ben blij dat een gedupeerd heeft gewonen ongeachte hoge beroep of niet . de werk van dexia om uit te vissen en niet wij moeten uit vissen voor hun.
en Piet hier verdiend dik dank en waardering voor zijn inzit dag en nacht en langzaam wordt iedereen in gelijk gesteld.
mij eijgen meaning dat niemand heeft restschuld maar worden gezegde restschuld met alle verhalen van dien.
als ieder mens heeft betaald de contractuel verplichtingen voor de periode van het contract dit kan nooit leiden tot restschuld.
mensen wij worden bezadelt met rest schuld uit de lucht .
let A.U.B
de volgende zitting van mij is op 17 dec 2003
en ik ga winnen
toi toi
Laatst gewijzigd door jaffhu op 12 nov 2003 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
koekenpannetje
Re: restschuld
Succes dan maar toi toi.
Hoi Jaffhu,
Goed nieuws, ook en zeker voor jou, natuurlijk ga jij ook je gelijk krijgen.
Succes, Ton
Goed nieuws, ook en zeker voor jou, natuurlijk ga jij ook je gelijk krijgen.
Succes, Ton
mensen bedankt.
gewoon doorgaan.
toi toi

gewoon doorgaan.
toi toi
Jij gaat vast winnen Jaffhu, want dat gun ik je van harte.
Leuk hé
Harry
Leuk hé
Harry
Ik duim voor je Jaffhu. We horen het wel
Groet,
Albert
Groet,
Albert
Leasewinner daar hoor je nu niks meer van lol Succes nog