LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RIA OOMEN (Europarlement CDA) wakker schudden
RIA OOMEN (Europarlement CDA) wakker schudden
Ik heb vanavond onderstaand mailtje gestuurd.
Doen jullie dat ook allemaal, eens kijken of het helpt.
Naar: *** en ***.
Geachte Mevrouw Oomen,
Een hele tijd geleden zond ik u een e-mail inzake het aandelenleasedrama in Nederland.
Dit is een Europees probleem vooral veroorzaakt door de Belgische Bank Dexia.
Ik mocht tot vandaag nog niets van u vernemen wat u hier als Euro-Parlementslid aan wilt doen.
Uw partij de CDA die staat voor normen en waarden moest hier zeker iets aan doen.
Ik krijg regelmatig als dank voor mijn e-mail ongevraagd uw nieuwsbrieven.
Nu vraagt u en vele andere politici onze stem.
Ik sta op het punt om de vier stemkaarten van mijn gezin weg te gooien en geen stem uit te brengen.
Ik heb trouwens altijd CDA gestemd.
Mijn gezin en mijn leven is door DEXIA met slinkse hulp van SPAARSELECT, met de name de medewerker JOHN ROOSWINKEL uit Roermond ongeveer 5 kilometer van Maasbracht waar u vandaan komt, helemaal overhoop gehaald.
Ook Minister Zalm die op bemiddeling aangedrongen heeft ziet het niet meer zitten. Hij heeft via de pers de handdoek in de ring gegooid.
De rechters in Nederland zijn zeer verdeeld en durven geen harde uitspraken doen.
Ik vraag u op zeer korte termijn om de CDA top in Den Haag in te lichten (inclusief de Minister President Balkenende).
Bij een positief bericht van u (van welke actie u alsnog heeft ondernomen) zal ik de stemkaarten gebruiken om op RIA OOMEN te stemmen.
Doen jullie dat ook allemaal, eens kijken of het helpt.
Naar: *** en ***.
Geachte Mevrouw Oomen,
Een hele tijd geleden zond ik u een e-mail inzake het aandelenleasedrama in Nederland.
Dit is een Europees probleem vooral veroorzaakt door de Belgische Bank Dexia.
Ik mocht tot vandaag nog niets van u vernemen wat u hier als Euro-Parlementslid aan wilt doen.
Uw partij de CDA die staat voor normen en waarden moest hier zeker iets aan doen.
Ik krijg regelmatig als dank voor mijn e-mail ongevraagd uw nieuwsbrieven.
Nu vraagt u en vele andere politici onze stem.
Ik sta op het punt om de vier stemkaarten van mijn gezin weg te gooien en geen stem uit te brengen.
Ik heb trouwens altijd CDA gestemd.
Mijn gezin en mijn leven is door DEXIA met slinkse hulp van SPAARSELECT, met de name de medewerker JOHN ROOSWINKEL uit Roermond ongeveer 5 kilometer van Maasbracht waar u vandaan komt, helemaal overhoop gehaald.
Ook Minister Zalm die op bemiddeling aangedrongen heeft ziet het niet meer zitten. Hij heeft via de pers de handdoek in de ring gegooid.
De rechters in Nederland zijn zeer verdeeld en durven geen harde uitspraken doen.
Ik vraag u op zeer korte termijn om de CDA top in Den Haag in te lichten (inclusief de Minister President Balkenende).
Bij een positief bericht van u (van welke actie u alsnog heeft ondernomen) zal ik de stemkaarten gebruiken om op RIA OOMEN te stemmen.
Re: RIA OOMEN (Europarlement CDA) wakker schudden
Het mag ook naar iemand anders als RIA OOMEN.
Die het beste reageert krijgt van ons de gedupeerden alle stemmen.
Dus CDA VVD PVDA SP zet jullie in voor ons en haal zeker 100.000 stemmen binnen van LEASEGEDUPEERDEN.
Die het beste reageert krijgt van ons de gedupeerden alle stemmen.
Dus CDA VVD PVDA SP zet jullie in voor ons en haal zeker 100.000 stemmen binnen van LEASEGEDUPEERDEN.
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 04:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb een mailtje gestuurd dat het E.P me koud laat zolang ze 90.000
mensen in eigen land in de kou laten staan.
Slaat nergens op maar heb me in de mail toch even afgereageerd dat de politieke partijen in Nederland niets bedenken om Dexia te stoppen.
Dexia, in het openbaar schijnheilige goede bedoelingen om ons leed op vrijwillige basis te verzachten , en ondertussen wel met haar persoonlijke dreigingen aan diezelfde mensen om tot de laatste cent volgens het getekende contract te betalen in het geniep doorgaat.
Dat heb ik gemaild. 1-0 voor mij.
mensen in eigen land in de kou laten staan.
Slaat nergens op maar heb me in de mail toch even afgereageerd dat de politieke partijen in Nederland niets bedenken om Dexia te stoppen.
Dexia, in het openbaar schijnheilige goede bedoelingen om ons leed op vrijwillige basis te verzachten , en ondertussen wel met haar persoonlijke dreigingen aan diezelfde mensen om tot de laatste cent volgens het getekende contract te betalen in het geniep doorgaat.
Dat heb ik gemaild. 1-0 voor mij.
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 04:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Stuur gewoon massaal brieven naar de bedenkers en bazen van legio/dexia.
getuigenverhoor van Juniorlease onder die topic staan de namen.
adressen kan je gewoon vinden via publieken bronnen als het handelsregister, incl telefoonnummers.
Piet, ga daar ook voor de deur staan.
getuigenverhoor van Juniorlease onder die topic staan de namen.
adressen kan je gewoon vinden via publieken bronnen als het handelsregister, incl telefoonnummers.
Piet, ga daar ook voor de deur staan.
-
Ik sluit me aan bij DREAM.
Heb momenteel weinig vertrouwen om te gaan stemmen, weet niet wie een stem echt verdiend.
Daarbij heb ik de eer om ook voor me ouders te mogen stemmen (zijn op vakantie).
Die 3 stemmen benut ik graag aan iemand die echt laat zien iets voor het volk te willen doen, als het lukt is een tweede. Maar inzet en serieus werk maken is toch niet teveel gevraagd lijkt me….
m.v.g. justice man
Heb momenteel weinig vertrouwen om te gaan stemmen, weet niet wie een stem echt verdiend.
Daarbij heb ik de eer om ook voor me ouders te mogen stemmen (zijn op vakantie).
Die 3 stemmen benut ik graag aan iemand die echt laat zien iets voor het volk te willen doen, als het lukt is een tweede. Maar inzet en serieus werk maken is toch niet teveel gevraagd lijkt me….
m.v.g. justice man
Heemskerk staat waarschijnlijk niet op de lijst. Hij stond wel denk ik aan onze kant. Voor de rest heb ik ook mijn twijfel of ik op iemand gaat stemmen.
-
Zo zie je maar dat er tal van mensen zijn die twijfelen om te stemmen, of nog helemaal geen idee hebben wie hun stem verdienen.
Wellicht nu de tijd dat enkele kamerleden opstaan en de handen daadwerkelijk uit de mouwen steken voor een groot maatschappelijk probleem wat nu toch wel erkend is, dan (kamer)vragen te stellen over dhr. Lubbers of die nu wel of niet geoorloofd de billen van enkele vrouwen heeft betast!
m.v.g. justice man
Wellicht nu de tijd dat enkele kamerleden opstaan en de handen daadwerkelijk uit de mouwen steken voor een groot maatschappelijk probleem wat nu toch wel erkend is, dan (kamer)vragen te stellen over dhr. Lubbers of die nu wel of niet geoorloofd de billen van enkele vrouwen heeft betast!
m.v.g. justice man
Ik heb nog niets gehoord.
Van geen enkele partij trouwens. Zijn natuurlijk allemaal hun geld aan tellen.
-dik salaris
-nog grotere onkostenvergoeding
-gigantische aanwezigheidspremie
DUS GA LIEVER NIET STEMMEN, laat ze barsten net als ZIJ ONS LATEN BARSTEN
Van geen enkele partij trouwens. Zijn natuurlijk allemaal hun geld aan tellen.
-dik salaris
-nog grotere onkostenvergoeding
-gigantische aanwezigheidspremie
DUS GA LIEVER NIET STEMMEN, laat ze barsten net als ZIJ ONS LATEN BARSTEN
Weer zo'n jochie ik word er moe van.
-
Als je er zo moe van wordt RW waarom ga je dan niet slapen is tenslotte al bijna 11 uur (’s avonds)!
Verder zal enige nachtrust na zo’n tientallen berichten te hebben gelezen (omtrent aandelenlease) ook niet slecht voor je uitkomen toch?!
m.v.g. justice man
Verder zal enige nachtrust na zo’n tientallen berichten te hebben gelezen (omtrent aandelenlease) ook niet slecht voor je uitkomen toch?!
m.v.g. justice man
over reclame gesproken TROSRADAR sluit deze topic want de nadruk legt op het binnen halen en werven van com.klanten.vrgr.andre de croos
-
Dan hebben ze nog heel wat te doen; want dan moeten ze wanneer ze niemand voor willen trekken ook nog tientallen reclameberichten van u sluiten!!
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
weg ermee
Laatst gewijzigd door RW op 31 mei 2004 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan zou ik maar heel snel je pyjama aan gaan doen en gaan slapen RW!
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
Je bent 21 en nu al door en door verrot. Komt omdat je bij SS hebt gewerkt ja dan kun je er niets meer tegendoen..
Gegroet
Gegroet
-
RW als je niets anders te doen hebt dan scheldend het
forum te bevuilen aan mensen die zinnige dingen te zeggen hebben
doe dit dan ergens anders. Mocht je toch je mening geven doe dit dan op een positieve manier met onderbouwing.
mvg. Bart.
forum te bevuilen aan mensen die zinnige dingen te zeggen hebben
doe dit dan ergens anders. Mocht je toch je mening geven doe dit dan op een positieve manier met onderbouwing.
mvg. Bart.