LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rompelberg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mario

rompelberg

Ongelezen bericht door mario »

Bericht gehad van Rompelberg.Kosten proc A 4000 € 6% kantoorkosten,19 % BTW per contract.Zijn er meer contr dan wordt de prijs enigzins verhoogd.Dit alles in de eerste aanleg.

rob v.d.

Re: rompelberg

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Lees ik het goed???????? 4.000 Euro, verhoogd met 6% kantoorkosten en 19% BTW? Dat maakt dus 5.045,60 euro (per contract). Dit kan ik bijna niet geloven .... Wie wel?

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Bij een uurtarief van 175 euro zouden ze dan bijna 23 uur aan één stuk bezig zijn met één contract. Dat lijkt me wat veel voor een beetje efficiënt advocatenkantoor waarbij veel werk standaard is en gelijkluidend voor veel cliënten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:roll: Wat is nou precies het werk wat zij voor dit geld afleveren?

Wordt hiermee bedoeld al het werk wat gedaan moet worden om jouw Legio contract ongedaan te krijgen tot en met de uiteindelijke rechtspraak toe?

Als dat zo is lijkt mij de prijs redelijk !

Ik ben nu al 3600 kwijt en mijn advocaat heeft nog niet eens een incasso opschorting kunnen bewerkstelliggen.

JOOST

Ongelezen bericht door JOOST »

welk contract heb je wat word voor het geld gedaan ben je eegalease

kun je iets meer meedelen over wat rompelberg allemaal doet en of er nog veel bijkomende kosten zijn

Gesloten