LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] S.v.p. stoppen met zwartmaken stichting Payback.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
willem

S.v.p. stoppen met zwartmaken stichting Payback.

Ongelezen bericht door willem »

Het zou bijzonder fijn zijn indien dit forum niet meer gebruikt wordt om de stichting Payback zwart te maken.
Deze mensen steken ten minste hun nek uit, waar de meeste te beroerd zijn om even een mailtje te versturen of om wat voor inspanning dan ook te leveren om een bijdrage te leveren.
Wanneer blijkt dat gedupeerden niet meer op een lijn staan speelt dit Dexia juist in de kaart. Probeer de energie , die nu in alle negativiteit gestopt wordt te gebruiken om te strijden tegen Dexia, want dat is toch waar wij allen bij gebaat zijn.

Luc

Re: S.v.p. stoppen met zwartmaken stichting Payback.

Ongelezen bericht door Luc »

Hier ben ik het geheel mee eens. Enig idee hoeveel tijd, kosten en energie er gaat zitten in het luisteren naar andermans verhalen, het organiseren van demonstraties, en talloze andere activiteiten.

Als dit onderschat wordt, dan knap ik een beetje af op de zogenaamde tegenstanders. Daar heb ik sowieso al niet veel mee, want de meesten blijven steken in loze kreten, soms regelrechte stemmingmakerij. Jásses.

Dat Pay-Back zulke openheid van zaken geeft over de moeilijkheden in het bestuur, is een teken van kracht en eerlijkheid, niet van zwakte.

Graag zie ik diegenen met de grootste bedenkingen bij Pay-Back een eigen initiatief opzetten om hetzelfde te bereiken als wat zij tot nu toe hebben bereikt en betekend voor de gedupeerden.

Voor Piet, Pieter en dhr. Blok: ik heb zeer veel vertrouwen in jullie. Ik volg dit forum al geruime tijd en heb bij geen van jullie drieën een andere indruk gekregen als geduldig, strijdvaardig, integer en zeer hard werkend.

Vgr,

Luc

willem

Ongelezen bericht door willem »

Helemaal gelijk Luc. Ik hoop, dat deze heren zich niet laten ontmoedigen.
Ik wacht er al tijden op, dat die negatievelingen, welke steeds op het forum verschijnen met bruikbare alternatieven komen i.p.v. die vuilspuierij.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

PLUKKER wenst ze ook veel succes; PLUKKERs vertrouwen zou stijgen als deze heren zich niet zo eigenwijs opstellen en zich ook openstellen voor de mening van 'andersdenkenden' (bijvoorbeeld Piet versus Sara). Helaas kun je gewoon niet in je eentje of met z'n drieën alle wijsheid in pacht hebben. Succes heren.

PLUKKER - vond Weber toch al een beetje eng

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Is opnieuw van belang.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Voor wie dan ga het lekker ergens anders uitvechten. Wat kan mij die PB schelen.

Gesloten