LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samen staan we sterk

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Silvia

Samen staan we sterk

Ongelezen bericht door Silvia »

Wacht niet op de rechtszaak van Leaseverlies (wat doen ze eigenlijk? we horen nix van ze). Wordt lid van PayBack, samen staan we sterk. Nee, ik zit niet in de organisatie van PayBack, maar ben gisteren naar een bijeenkomst geweest en ik denk dat als we veel leden hebben, we een goed kans maken met acties. Lees hun website. Je kunt een e-mail naar alle 2e kamerleden versturen, posters uitprinten en ophangen om nog meer leden te winnen. Ik ben in ieder geval lid geworden. Die 40 euro heb ik er graag voor over. Dit is peanuts vergeleken met de bedragen die we straks aan Dexia, Aegon moeten betalen.

piet

Re: Samen staan we sterk

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Silvia,
De actie's en demonstraties komen er aan.
Begin volgende week wordt bekendgemaakt waar en op welke dag de eerste demonstratie wordt gehouden.
Voor de zomervakantie begint hebben wij dexia, aegon,legio, spaar select en de politiek wakker geschud!!
Maar dat moeten we wel gezamelijk doen !

"ACTIE NU !!"

Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]

DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!

ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!

JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!

KOM OP VOOR JE RECHT !!

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Ik ga strakjes (als de tijd daar is) dingen doen die een stichting niet kan steunen. Dus wordt ik voor jullie bestwil geen lid.

Groet, Ron.

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Ron,
sterkte, en ik hoop dat dit moet.
Op de goede afloop..

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Wanneer is voor jou de tijd daar Ron (uit den Haag?)

Voor mij persoonlijk hadden de aanbieders van deze wurgcontracten al veel eerder hun verantwoordelijkheden moeten nemen.
Ik vind acties nu eigenlijk al te laat, maar beter laat dan nooit!

m.v.g. Ruud

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Ik heb eigenlijk al te veel gezegd.
sorry, hier moet ik het bij laten.

Groet, Ron.

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Ik ga zeker meedoen. Terug onze poen!
Ik heb me al opgegeven, wie volgt.

Sea

Ongelezen bericht door Sea »

Ron,

Ik loop al enige tijd met bepaalde gedachtes rondt die niet stroken met een normaal denkend mens. Ik hoop alleen dat wat jij van plan bent goed is uitgedacht... Ik kan alleen zeggen voordat je iets wilt doen denk na of het effect kan hebben en of het niet voor niets wordt...

Ik wens je heel veel sterkte en misschien komen we elkaar nog eens tegen in betere tijden of andere "tijden"...

soms begin ik ook emotioneel te worden en dan heb ik niet alles meer op een rijtje en dan denk ik soms wat heb ik nog te verliezen...

Groeten,

Sea

nes

Ongelezen bericht door nes »

vreemd dat gevoel heb ik nou ook - ik - altijd super correct burger - goed, voorbeeldig gedrag ; ik loop nu met de vreemdse wraakacties in mijn hoofd rond ....... zou maar niet teveel zeggen, wie weet zijn er dexia mensne die alles zitten te noteren

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Beste mensen,

Ik kan me goed voorstellen dat er plannetjes in je hoofd ontstaan om Dexia flink terug te betalen, om het maar zo te zeggen.

Maar... blijf binnen wat door de beugel kan. Probeer je woede te uiten door bijvoorbeeld je verhaal in een email te schrijven en te sturen naar welke instantie dan ook, die hier iets mee te maken heeft. Verhef je stem als je iemand daarover aan de telefoon krijgt. Bel Dexia (gratis nummer dacht ik) en bel net zolang en zeg net zoveel tot je je beter voelt. Gooi het over deze boeg mensen. Ik ben een beetje bezorgd.

Vergeet één ding niet: wie wát dan ook op zijn geweten heeft zal de rekening een keer betalen, of wij dat nou meemaken of niet.

Iemand zei eens heel mooi op dit forum: dat is de wet van de natuur - actie = reactie. Wat je de wereld instuurt, komt naar jezelf terug. Probeer daar op te vertrouwen.

nes

Ongelezen bericht door nes »

Beste Paula - fijn hoe je het verwoord, hebt volkomen gelijk. Helaas is er toch veel onrechtvaardigheid in de wereld en zelfs in Nederland. "wie wát dan ook op zijn geweten heeft zal de rekening een keer betalen, of wij dat nou meemaken of niet " DAT DACHT ik ook altijd
Maar als ik ga vergelijken met de Bijlmerramp of Sebrenica, of andere vele doofpotaffaires of zelfs de huidige oorlog die ook absoluut onrechtvaardig is... GROET

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Ik snap wat je bedoelt Nes. Het onrecht is zichtbaar en wat gebeurt er nou eigenlijk?

Toch, als ik zie hoe het op kleine schaal in zijn werk gaat, dan gaat de wetmatigheid volgens mij echt wel op. Alleen, niet alles gebeurt op korte termijn. Maar het blijft wél ergens, en het komt naar je terug.

Al die affaires zoals je beschrijft, Srebrenica, Bijlmerramp, Irak, daar zijn allemaal levens bij betrokken met een persoonlijk verhaal. En eenieder die zijn aandeel daarin heeft, zowel positief als negatief, zal dat vroeg of laat tegenkomen. Maar wie is daar bij aanwezig...?

Ingewikkeld onderwerp, wel boeiend, toch?

piet

Ongelezen bericht door piet »

Samen staan we sterk.
Om dit te laten zien moeten we actie gaan voeren.
Op vrijdag 11 april is de eerste demonstratie.
Hier kunnen we laten zien dat we samen sterk staan en zijn.
Kom allemaal naar Breda.
We starten om 1100 uur vanaf het Centraal Station.
We zijn belazerd, misleidt,bedrogen en opgelicht.
EN DAT PIKKEN WIJ NIET.
Zie ook de topic: Demonstratie op 11 april
Ik zie jullie allemaal vrijdag.
Groeten,
Piet

Gesloten