LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SCHADELIJKE INFORMATIE OP SITE(PAYBACK)
SCHADELIJKE INFORMATIE OP SITE(PAYBACK)
allemaal,als ik informatie zoek op verschillende site,s
en in klik de site van payback,nieuws 310203 dan geeft mij
norton system works een waarschuwing(virus aanwezig) raar maar waar;ik waarschuw maar GEEN GRAPJE.vrgr.andre de croos
de virus scaner is van 2003.
en in klik de site van payback,nieuws 310203 dan geeft mij
norton system works een waarschuwing(virus aanwezig) raar maar waar;ik waarschuw maar GEEN GRAPJE.vrgr.andre de croos
de virus scaner is van 2003.
Re: SCHADELIJKE INFORMATIE OP SITE(PAYBACK)
allemaal,sorry 310103 is de nieuwsbrief
Beste Allemaal,
Voor de zekerheid heb ik bewuste documenten gecontrolleerd op schadelijke virussen. Ik kan u verzekeren dat ze alle documenten virus vrij zijn.
Met vriendelijk groet,
Pieter Hezemans
Automatiseringsteam Pay-Back
Voor de zekerheid heb ik bewuste documenten gecontrolleerd op schadelijke virussen. Ik kan u verzekeren dat ze alle documenten virus vrij zijn.
Met vriendelijk groet,
Pieter Hezemans
Automatiseringsteam Pay-Back
Ik heb ook voor de zekerheid gechecked met Norton AntiVirus. Geen enkel probleem met het bestand! Dus laat je niet tegenhouden om de site van PAYBACK te bezoeken.
gr. Rob v.D.
gr. Rob v.D.
Soms ziet een anti-virus programma, door een bug in het programma, een document als een virus aan.
Een eindgebruiker weet niet of het een bug betreft of vals alarm. In die zin is de waarschuwing van de heer Croos oprecht.
Mvg Pieter
Een eindgebruiker weet niet of het een bug betreft of vals alarm. In die zin is de waarschuwing van de heer Croos oprecht.
Mvg Pieter
Heel oprecht.
Helaas gaat de wereld aan dit soort onbenulligheid ten onder.
Helaas gaat de wereld aan dit soort onbenulligheid ten onder.
jan,hieraan doe jij ook mee;daarom ben jij toch ook een
gedupeerde.vrgr.andre de croos
gedupeerde.vrgr.andre de croos