LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheve schaats
Scheve schaats
Menig slachtoffer van Spaar Select zal met scheve ogen hebben gekeken naar de miljoenen die in de schaatsploeg werden gestoken. Daar komt nu een eind aan. In de krant van 6 november lezen we dat Spaar Select directeur Jan-Willem van Dijk het onder de huidige omstandigheden niet langer verantwoord acht. ''Ik heb de verantwoording voor 550 gezinnen'', is zijn argument. Deze hoofdman van een bende oplichters en zakkenrollers heeft echter totaal geen boodschap aan de duizenden gezinnen die hij en zijn mensen gedupeerd hebben. Als Van Dijk dat eens ongedaan zou maken kan de hele schaatsploeg van mij een ijsmuts cadeau krijgen.
Re: Scheve schaats
Het is jammer dat topsport tegenwoordig alleen met geld te maken heeft en ik hoop voor de schaatsploeg en de nederlandse schaatsliefhebbers dat het goed komt. Ik denk dat er nog wel meer producten van nog niet genoemde verstrekkers onder negatief daglicht komen te staan. Het lijkt de deksel van een beerput te worden.
Joop
Joop