LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schikking
schikking
Ik heb op 1 juli 1999 ook een z.g. winstver3dubbelaar afgesloten wat me elke maand € 227 kost. Daar op de afloopdatum (1 juli 2002) ik met een restantschuld bleef zitten heb ik in de hoop op stijgende koersen het contract verlengd. Nu zit ik dus nog veel verder in de **** (huidige restschuld € 29.000)en voel ik me zowel emotioneel als financieel geruineerd. 1 maand geleden heb ik aan Dexia een schikkingsvoorstel gedaan (hun aanbod heb ik uiteraard afgewezen) om van de hele zooi af te zijn. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Re: schikking
Harm,
Ik heb mijn contract niet verlengd maar juist vervroegd afgekocht. Het eindbedrag had dus ook 50% boete over de resttermijnen en dat eindbedrag betaal ik in termijnen af zonder verdere rente te betalen. (de rente zat namelijk al in de boete). Hiermee behoud ik wel al mijn rechten
Ik heb mijn contract niet verlengd maar juist vervroegd afgekocht. Het eindbedrag had dus ook 50% boete over de resttermijnen en dat eindbedrag betaal ik in termijnen af zonder verdere rente te betalen. (de rente zat namelijk al in de boete). Hiermee behoud ik wel al mijn rechten
Re: schikking
Harm, denk dat Dexia je schikkingsvoorstel van de hand wijst (het zal ook wel zijn: geen betaling van de restschuld). Wat je zelf hebt verloren, moet je ook zelf betalen (anderen voor de kosten op laten draaien is triest). Fijne middag nog Harm!
Harmonica
Harmonica