LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schrijven Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wim V

Schrijven Dexia

Ongelezen bericht door Wim V »

Ik ontving zaterdag een schrijven van Dexia dat mijn kontakt per 15-5 afloopt en ik 25.777 euro moet betalen.
Voor 24-4 moet ik reageren en aangeven wat ik wil.
Drie mogelijkheden :Betalen,overnemen van de aandelen of nog een of drie jaar doorgaan met deze ellende .En nu moet mijn echtgenote ineens meetekenen.Ik weet echt niet wat ik moet doen.Wie wel.??????

Ad Korevaar

Re: Schrijven Dexia

Ongelezen bericht door Ad Korevaar »

Ik heb ook een aanbod liggen van Dexia. Het is een ingewikkeld geheel en ik weet niet wat ik er mee moet. Ik denk niet dat ik in ga op een aanbod van hen, want over 2 jaar loopt mijn leasecontract pas af en niemand weet nu al wat dan mijn eventuele schulden zouden zijn. Wellicht is er dan wel een goed herstel van de beurzen.

Wie heeft verder advies voor mij???

toet

Ongelezen bericht door toet »

Ik begrijp niet dat dexia zo brutaal is om nu al een aanbod neer te leggen.Je contract loop nog twee jaar.Ik zou willen dat die van mij nog twee jaar liepen wie dan leeft wie dan zorgt.Wat willen ze daar mee bereiken volgens mij zijn ze toch ergens bang voor.Voor de gene die nou al in incasso achter zijn broek heeft heeft het iets moeilijker.Dit was voor ad.toet

PEP

Ongelezen bericht door PEP »

Toet, weer een domme opmerking van je. Ze hoeven je geen aanbod te doen en toch doen ze het. Je moet ook niet tekenen, dat mag, alleen dan houdt Dexia je wel aan je contractuele verplichtingen en die gaan uit van binnnen een week na afloop contract betalen, anders een (duur) incassoburo op je nek (en een negatieve BKR-codering). HEt is een extraatje voor diegene die dat waardeert en nodig heeft. Niet voor jou dus.

piet

Ongelezen bericht door piet »

PEP,
Je doet je naam geen eer aan.
Het is iedereen bekent dat het dexia alleen om je handtekening gaat, hiermee moet je moet afzien van juridische actie.
Te zielig voor woorden en geeft het soort tuig aan waar dexia voor staat.
peppie jij zegt : HEt is een extraatje voor diegene die dat waardeert en nodig heeft.Is kokkie het daar ook mee eens ?
Ik hou het netjes en zou zeggen succes, teken en wees een loser.
Tegen de echte mensen onder ons (oa Toet) zou ik zeggen tot vrijdag: In Breda begint de victorie !!

Piet

.

Ongelezen bericht door . »

Peppie, Kokkie en Kees de Koning.

YES

Ongelezen bericht door YES »

Piet,
Jij bent eerder zielig door je eigen falen niet toe te durven geven. Je bent boos op Dexia vanwege het aanbod, maar niemand dwingt je toch tot tekenen? Net als het 1e contract: niemand dwong je tot tekenen, ook al zie jij het allemaal anders..... Het wordt vast zo'n zelfde demonstratie als tegen de oorlog: het veroordelen van geweld, maar wel alles zelf mogen stukmaken met als uiteindelijk resultaat: nul op het rekest.
Piet, gedraag je voortaan een beetje, dit is forum onwaardig!!!!!!!!!!!!!!

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Pep:

1. Toet maakt nooit domme opmerkingen;
2. Het 'aanbod' van Dexia SUCKS;
3. Valt niks aan Dexia te waarderen want ze blijven nog steeds misleiden, o.a. met het stompzinnige 'aanbod'.

Yes:
1.

.... la-maar, geen zin meer.

ener

Ongelezen bericht door ener »

Dexia probeert zoveel mogelijk ondertekende aanbod regelingen binnen te halen. Ook al duurt het nog een aantal jaren voordat je contract is afgelopen. Wat ze nu binnenhalen, scheelt later in de diverse processen die ze dan niet hoeven te voeren omdat je bij ondertekening afziet van gerechtelijke stappen tegen Dexia.
Ikzelf heb een contract dat nog 7 jaar doorloopt en ook mij hebben ze al verschillende keren gevraagd op het aanbod in te gaan. Je kunt een berekening maken als je voor het aanbod (cq hardheidsclausule) in aanmerking komt. Bij mij is dat net niet het geval terwijl ik meer dan 40% van mijn netto inkomen kwijt ben aan maandelijkse inleg. Dat begrijp ik werkelijk niet, dus ik zal niet kiezen voor het aanbod of ze moeten een flinke korting geven op het rentepercentage van 12,4 %.
Afwachten wat hun reactie is.

m.vr.gr.
ener.

Ener is onjuist

Ongelezen bericht door Ener is onjuist »

Ener,
Je MOET niet tekenen. Je MAG tekenen. Begrijp niet dat je je hier zo over moet opwinden. Dexia helpt sommige mensen op deze manier, maar niet allemaal, dat ze jou niet helpen is geen afwijzend oordeel naar anderen toe waard!!!

Paula

Je moet nog nét niet tekenen. Daar komt het op neer.

Geen zeikerd

Ongelezen bericht door Geen zeikerd »

Paula, overdrijf niet zo!!! er staat zelfs apart een hokje voor nee op het formulier. Zet eens feiten op het forum ipv je normale gezwam. Wat een zeur-forum dit zeg.......
Geen zeikerd

Paula

Een apart hokje voor 'Nee'??? 't Is niet waar....

Ohhhhhh....

Er gaat een wereld voor mij open.

Een apart hokje...

Dat ze dat niet vergeten zijn...

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Volgens mij bedoeld Wim het Keuzeformulier, en niet het aanmeldingsformulier van het Dexia Aanbod.

Als je eega in eerste instantie niet getekend heeft, nu dus ook zeker niet laten tekenen. Hij/zij gaf en geeft immers geen toestemming! Zo heb je ook nog een kans om na afloop v.h. contract te verhalen op Dexia, als het contract vernietigd blijkt. (Ik neem even aan dat je eega een vernietigingsverklaring gestuurd heeft. Zo niet, gelijk doen!)

Gesloten