LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHT WEER

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pimmy

SLECHT WEER

Ongelezen bericht door pimmy »

Zeker slecht weer buiten,steeds meer mensen komen op het Legio Forum om mensen af te zeuren en de grond in te trappen.
Gedupeerden laat u niet verleiden om in de verdediging te gaan.
Het is al triest dat deze producten in Nederland verkocht mochten worden.
Het is zeer triest dat veel mensen de dupe hebben kunnen worden van producten die zo versluierd op de markt zijn gebracht.
Lees de volgend tekst.

NIEUW OP DE MARKT EEN UNIEK CONCEPT,DE LEEN VERDRIEDUBBELAAR.

WIJ SLUITEN VOOR U EEN TORENHOGE LENING,DAT LUKT ZELFS VOOR MINDERJARIGEN EN BEJAARDEN DAAR ZORGEN WIJ WEL VOOR HET ENIGE DAT U HOEFT TE DOEN IS MAANDELIJKS HONDERDEN GULDENS RENTE AFTELOSSEN,WIJ MAKEN U DAT MAKKELIJK DOOR DIT IEDER MAAND AUTOMATISCH VAN UW BANKREKENING AF TE SCHRIJVEN DAT IS ONZE SERVICE VOOR U.EN AL NA DRIE JAAR IS UW SCHULD VERDRIEDUBBELD
WIE WIL DAT NIET Z`N UNIEK CONCEPT.
HET ZIJN ALLEMAAL SOLLIDE PRODUCTEN DIE GARANDEREN DAT UW SCHULD MINIMAAL 12 PROCENT GROEIT.

Ben benieuwd hoeveel mensen dit gekocht zouden hebben.
HOEZO ADVERTENTIE NIET MISLEIDEND.

GROETJES pimmy

cornelis

Re: SLECHT WEER

Ongelezen bericht door cornelis »

Ja pimmy,dat heb je goed vertaald,er moet ook nog bij :We houden geen rekening met uw inkomen,verdient u minimumloon geen probleem,dat zien we dan wel weer als er maar verkocht word.
groetjes

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

In reclame ziet alles er altijd mooier uit dan het is ... dat was al zo als je als kind speelgoed kreeg: zag er leuk uit in de reclame maar in de praktijk was je er zo mee uitgespeeld.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Was jij zeker verwend hollander
Ik ben nooit opgebeld om speelgoed te kopen,en bij speelgoed zit ook geen misleidend/ingewikkeld contract.

Steenbok

Ongelezen bericht door Steenbok »

Pimmy in welke krant stond deze advertentie ?? Zo'n contract wil ik ook wel hebben :lol:

Oh sorry heb ik al :!:

JH

Ongelezen bericht door JH »

Lees jij de fabeltjeskrant ook, Steenbok :P
o nee de telegraaf, de krant van wakker nederland en dan vooral de financiele pagina met die advertentie over legiolease :roll:
De rest mag ieder zelf invullen ...... :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 12 jul 2004 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Steenbok

Ongelezen bericht door Steenbok »

Ik lees alles wat los en vast zit behalve contracten van Dexia die niet ook niet slim wel :D :)

Emoción

Ongelezen bericht door Emoción »

Ik vraag me af, dat wanneer de aandelenkoersen niet in elkaar gestort waren, en jullie de winst hadden behaald die Legiolease heeft beloofd, maar dat het precies onder dezelfde voorwaarde was gegaan waaronder jullie het nu ook afgesloten hebben, zouden jullie dan óók gezegd hebben "nee, we willen die winst niet, want in de reclame worden de risico's die we hadden kunnen lopen niet verteld?

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

We wisten niet dat het verlies in een restschuld zou gaan zitten.

Meeste mensen dachten t e verliezen op de inleg.

Emoción

Ongelezen bericht door Emoción »

ah ok, ik snap het

JH

Ongelezen bericht door JH »

nee Sonja, niet goed, men dacht dat men spaarde en door geld drie jaar vast te zetten hebben die boeven van dexia onder valse voorwendselen aandelen verhandeld en verkwanseld zodat er van de "beloofde"" winstverdriedubbeling niets terecht kwam. Zo is het gegaan. Uitgekookt als ze zijn hebben zij gemikt op die categorie nederlanders die alleen lezen wat ze willen lezen.
Als dexia fair had gehandeld dan had ze het opgenomen tegen de "professionele beurshandelaren" in plaats van hun reclamecampagne te richten via de krant van wakker nederland die iedereen leest, :wink:

Maar dan hadden ze nu minder kunnen incasseren en genieten van het leed dat zij aanrichten door incassobureaux en deurwaarders het vuile werk op te laten knappen.

Wielrenner

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Daar staat Sonja zelf ook regelmatig in. Het is de schuld van de AEX daar moet men verhaal halen, heb ik eens ergens gelezen :roll:

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wielrenner, moet jij niet fietsen? Je bent nog lang niet moe genoeg, anders zat je niet die onzin uit te kramen op het forum.

Wielrenner

Dag Janneke,

Ik heb de hele dag getraind maar dat terzijde die wijsheid van de AEX heb ik niet van mezelf ik heb helemaal geen verstand van die rotzooi maar ik las het ergens kijk maar.
Geplaatst op 24 Dec 2003 14:23

--------------------------------------------------------------------------------

Laten we de AEX dagvaarden, uiteindelijk zijn zij de schuld van deze aandelen misere. Kijk voor het bewijs op hun site hoe ze de grafiek omlaag hebben laten duikelen !

Dus niet zo boos doen tegen me :lol:

Janneke52

Wielrenner ik heb alleen het idee dat jij GEEN gedupeerde bent. Hoe kun je dan weten hoe het voelt om bedonderd te zijn en niet te weten wat je boven het hoofd hangt?

Heb je wel eens dat gevoel gehad alsof de wereld op je kop naar beneden valt? Ik hoop het niet voor jou.

Wielrenner

Nou zeg wat heb ik nou aan mijn fiets hangen. Ik had wel degelijk een contract alleen keek ik er nooit naar om , totdat er vorige week een eindafrekening van Dexia in de bus lag en ik dit forum ontdekte.

Verder gegroet hoor. :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Janneke52

Sorry dat ik het verkeerd begrepen heb, maar je doet er zo lakoniek over. Wij hebben een overwaarde -effect en die is volgend jaar oktober afgelopen (dachten we) maar door te lezen op dit forum ben ik bang dat we er 20 jaar aan vast zitten. Eventueel na 5 jaar af te kopen met een restschuld van ???
Ik heb bedragen gehoord van boven een ton.
Daar wordt je niet zo vrolijk van.

Wielrenner

Zand erover geeft niet alleen ik lig er niet wakker van de schuld is maar € 5500,00 ik zie wel hoe ik het oplos.

Succes verder.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Janneke, wat afschuwelijk! Dat moet toch ergens na te vragen of te checken zijn?
Kan me voorstellen dat je stemming mineur is!

Janneke52

Pipa dat is (nog) niet na te checken omdat het pas volgend jaar october 5 jaar is en het hangt ervan af wat dan nog de waarde is.
Nu moeten we al 479,-- per maand betalen, wat we uiteraard niet doen!!
We leggen het wel iedere maand opzij (zo lang het kan).

Gesloten