| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slimme strategie
-
dhr.a de croos
slimme strategie
als je een contract afsluit met legio-lease weet je bijvoorbeeld niet wat je na een aantal jaren te wachten staat,vooral niet als er staat"Maar u hoeft uw aandelen natuurlijk niet te verkopen?.afhankelijk van de koers opdat
moment? kunt u uw leasecontract ook verlengen of eenandere
slimme strategie volgen.wij zullen u t.z.t uitvoerig informeren en adviseren".
Waarom wordt niet gelijk verteld welke slimme stratgie,nou ik zal verklappen die is er niet wat hier een voorbeeld van
de winstverdubbelaar,het verlenggingscontract bevat geen call-optie(winstverdubbelaar),dus gewoon pakket aandelen.
Contracthouders die problemen met maand betalingen hebben gehad krijgen al helemaal geen contract verlenging(bkr notering).
contracthouders worden gedwongen om iets te doen er wordt geen advies gegeven.
Afhankelijk van de koers op dat moment,forumschrijvers/lezers hier ziet nou die verleiding
waar iedereen is in gelopen en vermelden ze nog ook resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst,
geven wel een goede inducatie,bij de feestplan doen ze het
nog leuker"feestplan is een unieke aanbieding en alleen beschikbaar voor clienten van legio-lease.feest met ons mee
met vriendelijk groet andre de croos
Waarom wordt niet gelijk verteld welke slimme stratgie,nou ik zal verklappen die is er niet wat hier een voorbeeld van
de winstverdubbelaar,het verlenggingscontract bevat geen call-optie(winstverdubbelaar),dus gewoon pakket aandelen.
Contracthouders die problemen met maand betalingen hebben gehad krijgen al helemaal geen contract verlenging(bkr notering).
Afhankelijk van de koers op dat moment,forumschrijvers/lezers hier ziet nou die verleiding
waar iedereen is in gelopen en vermelden ze nog ook resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst,
nog leuker"feestplan is een unieke aanbieding en alleen beschikbaar voor clienten van legio-lease.feest met ons mee
-
Wouter
Re: slimme strategie
Dat klopt en zonder Call-optie kom je er in geen 600 jaar meer uit, Wouter (maar velen weten dat niet)
Dat klopt en zonder Call-optie kom je er in geen 600 jaar meer uit, Wouter (maar velen weten dat niet)
-
dhr.a de croos
gedupeerde,blijf opletten wat u kiest en hoe u word geinformeerd en door wie.De keus is aan u?vrgr.andre
-
Caesar
Kan je die eerste posting ook in normaal Nederlands posten ? Kan er geen chocola van maken. Wat is bijvoorbeeld een "inducatie" ? En die zinsopbouw kom ik met welke dope dan ook nog niet uit.
Helder formuleren gaarne, ik ben maar een simpele ziel.
Helder formuleren gaarne, ik ben maar een simpele ziel.
-
Annetje Soja
Tja meneertje Andre de Croos, je zal het maar LATEN gebeuren....
Een slimme strategie bij de aankoop van welk product dan ook, is : eerst zelf nadenken of je genoeg centjes in je portemonnee hebt, en zo niet: even checken of je wel een leninkje kunt betalen en het risico daarvan wilt dragen.
Nou, ga maar gauw een zakdoekje bij je moeder halen en een
glaasje prik om je te troosten omdat je op je kontje gevallen bent.
Een slimme strategie bij de aankoop van welk product dan ook, is : eerst zelf nadenken of je genoeg centjes in je portemonnee hebt, en zo niet: even checken of je wel een leninkje kunt betalen en het risico daarvan wilt dragen.
Nou, ga maar gauw een zakdoekje bij je moeder halen en een
glaasje prik om je te troosten omdat je op je kontje gevallen bent.
-
Wouter
En ik ben een succesvol ondernemer.
verliezers doos met kleurentv 99 euro.
verliezers doos met kleurentv 99 euro.
-
apleoh
als jullie niet weten dat koersen ook wel eens omlaag kunnen gaan ipv omhoog
waarom zouden jullie die slimme constructie dan wel begrijpen
het was en is brood en spelen
waarom zouden jullie die slimme constructie dan wel begrijpen
het was en is brood en spelen
-
Caesar
Hebben jullie trouwens wel eens gedacht aan het ouderwetse middelen ? Koop op de beurs nog een leuke pluk aandelen er bij en over een jaartje of zo, tada dubbel verlies. Voor de ins en outs van de strategie op http://www.eurobench.com/guru2.asp vragen naar de heer Jan, belegger van beroep.
-
dhr.a de croos
Die gingen die goed kunnen lezen en het begrijpen reageren
niet,maar aangezien dat er een aantal tussen zitten die extra begeleiding nodig hebben,wil ik altijd en gratis voor
niks een uitleg geven hoor.Maar gezien het feit dat deze geleerde/gedupeerde toch reageren,kan ik altijd nog een
putt-optie nemen voor het dalende gehalte?????????,ze zeggen wel eens varkens rollen in de modder maar deze varkens zijn schoner dat de forumschrijvers van deze avond
daar komen ze CEASAR,ANETJE SOJA en apleoh.Leuk jullie te
horen,doet me denken aan drie kindertjes op een hek.
niet,maar aangezien dat er een aantal tussen zitten die extra begeleiding nodig hebben,wil ik altijd en gratis voor
niks een uitleg geven hoor.Maar gezien het feit dat deze geleerde/gedupeerde toch reageren,kan ik altijd nog een
putt-optie nemen voor het dalende gehalte?????????,ze zeggen wel eens varkens rollen in de modder maar deze varkens zijn schoner dat de forumschrijvers van deze avond
daar komen ze CEASAR,ANETJE SOJA en apleoh.Leuk jullie te
horen,doet me denken aan drie kindertjes op een hek.
-
Belegger Jan
Kindertjes op het hek?
Bwaahah Het is koud hoor :p
Ben al weer 10 minuten te laat voor het eten :p
Miljaar!! Getronics gaat Stijghuh! :p
Croos heb je roos :)
Bwaahah Het is koud hoor :p
Ben al weer 10 minuten te laat voor het eten :p
Miljaar!! Getronics gaat Stijghuh! :p
Croos heb je roos :)
Gepost door Bericht
dhr.a de croos
Gast
Geplaatst op 23 Nov 2002 23:49 door dhr.a de croos
--------------------------------------------------------------------------------
als je een contract afsluit met legio-lease weet je bijvoorbeeld niet wat je na een aantal jaren te wachten staat,vooral niet als er staat"Maar u hoeft uw aandelen natuurlijk niet te verkopen?.afhankelijk van de koers opdat
Naar boven
dhr.a de croos
Gast
Geplaatst op 23 Nov 2002 23:49 door dhr.a de croos
--------------------------------------------------------------------------------
Naar boven
Croos is back. Joepie. ARAG/D !!!