| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SLV stinkt!
SLV stinkt!
Waarom heeft de SLV niet bij het begin van de onderhandelingen
naar het zoeken van een compromis tegen Oosting gezegd: We
willen meewerken aan een compromis maar dan moet Dexia
de incassoprocedures voorlopig stopzetten.,anders werken we niet
mee aan een compromis. Inplaats hiervan moedigde de SLV haar
clienten juist aan om Dexia te betalen.Welke nuchter denkende
advocaat doet dit?
Het wordt tijd dat er nieuwe bestuursleden komen bij de SLV.En dat
de vorige bestuursleden voor de rechter worden gedaagd wegens
wanprestatie.
Er moeten nieuwe bestuursleden komen die voor een keiharde aanpak zijn,zowel tegen de staat als tegen de banken.
naar het zoeken van een compromis tegen Oosting gezegd: We
willen meewerken aan een compromis maar dan moet Dexia
de incassoprocedures voorlopig stopzetten.,anders werken we niet
mee aan een compromis. Inplaats hiervan moedigde de SLV haar
clienten juist aan om Dexia te betalen.Welke nuchter denkende
advocaat doet dit?
Het wordt tijd dat er nieuwe bestuursleden komen bij de SLV.En dat
de vorige bestuursleden voor de rechter worden gedaagd wegens
wanprestatie.
Er moeten nieuwe bestuursleden komen die voor een keiharde aanpak zijn,zowel tegen de staat als tegen de banken.
Re: SLV stinkt!
Volgens mij hebben er in het kader van de Commissie Geschillen Aandelenlease in het geheel geen echte onderhandelingen plaatsgevonden. Uit de berichten van de Commissie blijkt dat het eigenlijk niet meer dan een soort aftasten van bereidheid van partijen was. Of er echt concrete onderhandelingen over concrete oplossingen hebben plaatsgevonden, vraag ik mij ernstig af. Vooral Dexia zal zich -gezien de onzekere uitkomsten van de eigen rechtszaak tegen Aegon- vermoedelijk niet bereid hebben getoond om het achterste van de tong te laten zien.
7 juli a.s. zal meer duidelijkheid brengen.
Gelukkig is de poging van CGA mislukt.
Want wees eerlijk wat had het compromis kunnen zijn?
Schulden aflossen met een redelijk rentepercentage over een lange looptijd?
Dexia zal nooit de restschulden kwijtschelden, want dan zijn ze failliet.
Dexia zal doorprocederen tot de Hoge Raad indien ze in het ongelijk gesteld worden.
Wat te hopen is is dat de rechter de leaseverliezers als groep erkent en niet niet-ontvankelijk verklaard, want anders zal per individu geprocedeerd moeten worden.
Fraude
Want wees eerlijk wat had het compromis kunnen zijn?
Schulden aflossen met een redelijk rentepercentage over een lange looptijd?
Dexia zal nooit de restschulden kwijtschelden, want dan zijn ze failliet.
Dexia zal doorprocederen tot de Hoge Raad indien ze in het ongelijk gesteld worden.
Wat te hopen is is dat de rechter de leaseverliezers als groep erkent en niet niet-ontvankelijk verklaard, want anders zal per individu geprocedeerd moeten worden.
Fraude
Fraude,
Ik denk ook dat alle grote aanbieders van aandelenlease (Dexia, Aegon, Fortis Bank) inderdaad er op gokken dat zij er via een slepende rechtsprocedure met de minste kleerscheuren vanaf komen. De imagoschade die ze er intussen mee oplopen nemen ze gewoon op de koop toe. Ze kunnen altijd nog hun bedrijfsnaam veranderen, als geen klant meer zaken met ze wil doen. De miljoenen niet-aandelenlease gedupeerden in ons land hebben meestal aan de sores van leasegedupeerden geen boodschap, dus binnenkort zullen Dexia en Aegon wel met een nieuwe naam op de oude voet verdergaan.
Ik denk ook dat alle grote aanbieders van aandelenlease (Dexia, Aegon, Fortis Bank) inderdaad er op gokken dat zij er via een slepende rechtsprocedure met de minste kleerscheuren vanaf komen. De imagoschade die ze er intussen mee oplopen nemen ze gewoon op de koop toe. Ze kunnen altijd nog hun bedrijfsnaam veranderen, als geen klant meer zaken met ze wil doen. De miljoenen niet-aandelenlease gedupeerden in ons land hebben meestal aan de sores van leasegedupeerden geen boodschap, dus binnenkort zullen Dexia en Aegon wel met een nieuwe naam op de oude voet verdergaan.
-
Michiel Luidens
Dejongh, je kan wel zeggen SLV stinkt maar laten we volledig zijn : bij payback is de lucht ook niet fris. Bij beide instanties is het onduidelijk welke handjes in de kas graaien en hoeveel er nog in zit.
Michiel Luidens
hou toch eens op met je g e z e i k man. Je lijkt wel een klein kind.
Pay Back zorgt teminste wel voor aktie. (zul jij wel weer kinderlijk op reageren).
Ben jij eigelijk wel een gedupeerde?
En leg eens uit waarom je meer drukte om PB dan om Dexia maakt.
hou toch eens op met je g e z e i k man. Je lijkt wel een klein kind.
Pay Back zorgt teminste wel voor aktie. (zul jij wel weer kinderlijk op reageren).
Ben jij eigelijk wel een gedupeerde?
En leg eens uit waarom je meer drukte om PB dan om Dexia maakt.
-
fenneken oo3
Luidens
scheer je weg van het forum, je bent geen gedupeerde.
Voor klokkenluider heb jij luidens je credit op dit forum allang verspeeld
blijf maar fijn onzinnige polls maken.
je hebt blijkbaar dag en nacht tijd ervoor.
blijkbaar een van de vele betaalde dexia promotie acties
.
blijf maar fijn onzinnige polls maken.
je hebt blijkbaar dag en nacht tijd ervoor.
blijkbaar een van de vele betaalde dexia promotie acties
.
Gachte heer luidens.
Wanneer houd u nu eens een keer op met payback in de grond te boren?
U telkens weer met de beschuldiging dat er gegraaid is in de kas van payback,dat probleem is voor de rechter geweest en normaal gesproken is het probleem dan uit de werdeld geholpen.
Maar U kunt daar blijkbaar geen vrede mee hebben.
Het volgende is er mis met U:
A: of U bent ziek van geest en moet opgenomen worden want het is een obsessie voor U geworden om daar steeds maar weer opterug te komen.
B: of U bent een dexia medewerker en krijgt opdracht van dexia om te proberen de geloofwaardigheid van payback onderuit te halen omdat payback het dexia wel heel lastig maakt met alle goede adviezen waar wij zeer veel aan hebben.
C: of U bent gewoon knettergek.
Het laatste is het meest waarschijnelijk, en daarom zal ik U niet aangeven voor laster want U word toch ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Maar ik waarschuw U ik de laster moet stoppen anderneem ik maatregelen.
cornelis
Wanneer houd u nu eens een keer op met payback in de grond te boren?
U telkens weer met de beschuldiging dat er gegraaid is in de kas van payback,dat probleem is voor de rechter geweest en normaal gesproken is het probleem dan uit de werdeld geholpen.
Maar U kunt daar blijkbaar geen vrede mee hebben.
Het volgende is er mis met U:
A: of U bent ziek van geest en moet opgenomen worden want het is een obsessie voor U geworden om daar steeds maar weer opterug te komen.
B: of U bent een dexia medewerker en krijgt opdracht van dexia om te proberen de geloofwaardigheid van payback onderuit te halen omdat payback het dexia wel heel lastig maakt met alle goede adviezen waar wij zeer veel aan hebben.
C: of U bent gewoon knettergek.
Het laatste is het meest waarschijnelijk, en daarom zal ik U niet aangeven voor laster want U word toch ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Maar ik waarschuw U ik de laster moet stoppen anderneem ik maatregelen.
cornelis
beste dejongh1, probeer het werk van stichtingen en verenigingen eens anders te beoordelen. Het is een ieders vrije keus om die vereniging of stichting te kiezen als men meent dat deze daadwerkelijk voor de belangen opkomt. U handelt net als die michiel die een klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Het zal toch zeker uw eer te na zijn om vergeleken te worden met dit heerschap ?