LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLV

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Klaas en Piet

SLV

Ongelezen bericht door Klaas en Piet »

Wij hebben een feestplan en willen ervan af. Graag atfies.

reacties graag.

Paula

Re: SLV

Ongelezen bericht door Paula »

Doe een cursus Nederlands voor beginners.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Beste Klaas en piet,
Voor meer informatie kijk op www.pay-back.nl en mail je vragen(met de gegevens van dit feestplan)naar [email protected](of naar mij).
Je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Groeten,
Piet

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Nee Paula, daar zitten we op te wachten. Klaas & Piet, wanneer zijn jullie je Feestplan begonnen?

Groeten hoor! Kees

Ineke

Ongelezen bericht door Ineke »

Wat een hatelijke opmerking van Paula. Het gaat hier toch om advies en niet om de spelling ?

Ineke

Gerdi

Ongelezen bericht door Gerdi »

Inderdaad een beetje genuanceerder kan geen kwaad. En over zo iets doet die Albert moeilijk! Kwestie van smaak.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Gerdi,

Ga je zelf eens na en oordeel pas als iemand kent.

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

je iemand

jos de vos

Ongelezen bericht door jos de vos »

Eerst ons geld halen en binnen hebben en dan gaan we feesten.
Ik ben al met een plan bezig maar eerst onze poen terug.
Geef je op en zet je naam hier op het forum, maak deze topic heel lang met een loeier van een lijst met mensen die echt komen.
Wie?

Klaas en Piet

Wij danken jullie voor de reacties wij hebben niet voor niets een Feestplan kopen we af wij willen veel stelletjes uitnodigen hetero, homo, maakt niet uit als het maar een feest wordt. SONJA komt zo wie zo al, heeft er zelf een topic aanbesteed. Paula mag ook komen want die geeft taalles en ons lieve Albertje is HEEL ERG WELKOM, misschien kan hij Paula dan in bedwang houden. HAHA. Anders komen jullie toch een keer bij ons langs.

Wij wonen in Blaricum hebben ruimte en geld zat dus feesten maar. Iemand zei: Die twee uit Spanje nou Helena ook jij bent welkom . Wij zijn al 22-jaar een stelletje en houden van feesten. Dus als je wilt zet je mail-adres hier en wij nodigen jullie begin Mei a.s. uit. Wel een serieus adres opgeven hé. Wij betalen alles.

Klaas en Piet of Piet en Klaas.

b

Ongelezen bericht door b »

hahahahhaha toppie
lijkt wel sinterklaas hier.

ps ik heb ook nog een feestplan 3 in de uitverkoop ;-)

mvg bo39

Paula

Het was niet mijn bedoeling om hatelijk te reageren. Ik begreep niet dat het om een bestaand contract ging, had er nog nooit van gehoord. Vandaar mijn reactie.

Paula

En als we vertrekken zetten we het confetti-kanon even vijf minuutjes aan. Worden zij ook getrakteerd op een feestplan.

Als het regent blijft de boel hopelijk lang plakken.

Paula

Bovenstaand bericht moest dus onder topic 'Actie' en slaat op de demonstratie bij het Dexia-gebouw.

(Ben duidelijk nog niet helemaal wakker.)

Klaas en Piet

Als er verder niemand komt, gaat het feest natuurlijk niet door.

PAG

Ongelezen bericht door PAG »

Klaas en Piet bestaan niet.

Gesloten