LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLV

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Apjo

SLV

Ongelezen bericht door Apjo »

Ik lees over een nieuwspaarplan van dhr. Blok wie geeft info

Paula

Re: SLV

Ongelezen bericht door Paula »

Dhr. Blok is in verband met zijn steeds drukkere werkzaamheden op zoek naar een nieuw pand. Hij heeft zijn oog laten vallen op het - naar horen zeggen - binnenkort te koop staande bedrijfspand van Dexia in het chique Amsterdam-Zuid. Uiteraard is dhr. Blok zich qua financiën aan het oriënteren. Hr. Apje, ook u kunt uw bijdrage overmaken, hartelijk dank alvast!

piet

Ongelezen bericht door piet »

Tros Radar, haal a.u.b. onbenul apjo van het forum !!!

Apjo

Ongelezen bericht door Apjo »

Ja en daarna kroop je onder de wol want je moet slaap inhalen.

Groetjes,

A

toet

Ongelezen bericht door toet »

Er is een aap ontsnapt hier in Rotterdam.Grote flaporen rooie haren kleine piemel en heel dom.Naam apjo.Gaarne contact opnemen met de [email protected] info naar toetje. thanks

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Maar Toetje toch?

M.vr.gr.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Toet,

Ik zou maar oppassen om woorden als "piemel" te gebruiken hier op het forum. Dat deed ik ook een keer en even daarna, floep weg. Dus wat dat betreft is Radar nogal bekrompen, inplaats dat men wat doet aan die stomme procedure om een bericht op dit forum te plaatsen! !

groetjes,

L. Blok

toet

Ongelezen bericht door toet »

het woord piemeltje is zo lief even kijken hoe lang het blijf staan.Tros radar laat het staan.Ik wed dat het niet weg gaat .toet

Paula

Apjo,

Ik heb het vermoeden dat jij mijn emailbestand hebt gelezen. Dat heet 'hacken'.

Laat ik duidelijk zijn: ik hoef dit nog maar één keer te vermoeden en ik stap hoogstpersoonlijk de Dexia-vestiging binnen op de Beethovenstraat (ik woon toch vlakbij) danwel jullie andere tent in Amsterdam. Daar blijf ik net zolang zitten tot er is uitgezocht wie jij bent.

Ik ben nogal een vasthoudend type, dat moet ik er even aan toevoegen.

Sterkte.

Paula

Apjo, mijn excuses, het blijkt te gaan om iemand die ik ken die onder jouw naam postte.

Nogmaals mijn excuses,

Paula

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Sorry Apjo had er een andere bedoeling mee. Was niet tegen jou gericht. Ook mijn verontschuldigingen.

Albert

Gesloten