LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNELLLL

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
GERDA

SNELLLL

Ongelezen bericht door GERDA »

Hallo allemaal,

Nou ze zijn wel erg snel daar pffff maandag contract afgelopen en nu de afrekening al binnen en nu??????

Leen

Re: SNELLLL

Ongelezen bericht door Leen »

Gerda,
Wil je en kun je je restschuld betalen?
Wil je en kun je je pakket overnemen?
Wil je en kun je afwachten tot een rechterlijke uitspraak?
Wil je eventueel ingaan op het Dexia aanbod?

M.a.w. leg is uit waar zit je mee?

mvg
Leen

EE

Ongelezen bericht door EE »

Gerda

EN nu de restschuld niet betalen , maar wel aangetekende brief schrijven.

mvg

GERDA

Ongelezen bericht door GERDA »

Nou mijn probleem is ik wil de restschuld NIET betalen maar als ze nu al komen met de eindafrekening dan zulen ze ook wel snel komen met dreigementen BETALEN anders..... dat vind ik gewoon een beetje eng!!
Ik wil graag wachten op de rechtzaak maar je hoord totaal niks van de stichting dat vind ik zo jammer als ze gewoon maar iets kunnen vertellen. Maar EE wat bedoel je met aangetekende brieven versturen wat moet ik dan zeggen???

EE

Ongelezen bericht door EE »

Gerda

Wij zijn al van september 2002 aangetekende brieven aan het schrijven en doen niks telefonisch met Legio\Dexia.

Als je deze topics doorneemt staan er voorbeelden van brieven die standaard verstuurd moeten worden.

mvg.

gerda

Ongelezen bericht door gerda »

Maar gaan ze ons zelf niet gewoon bellen en ja wat dan??

Rob v.D.

Ongelezen bericht door Rob v.D. »

Dan zeg je dat je in deze kwestie alleen schriftelijk reageert op schriftelijke reacties van Dexia en niet langer telefonisch gestoord wil worden.

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Hoi Gerda,

Lees ff de Topic die ik heb opgestart met als titel "BKR toetsing??? het zal mij me reet roesten"

Groet.

Gesloten