LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Karel

Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Karel »

Ik heb zowat alle berichten gelezen over Legiolease. Ik ben er wel achter dat dit geen goede instelling is en raadt iedereen aan het Rendementplan van Spaarbeleg af te sluiten. Hierbij krijg je de garantie dat je na 10 jaar in iedergeval de betaalde termijnen terugkrijgt. Dit is een leuk produkt bovendien krijg je er een opblaasbaar bootje bijzodat je in ieder geval altijd het bootje in kunt gaan. Als je dit produkt af wilt sluiten, neem dan even contact op dan kan ik tenminste de provisie in mijn zak steken.

A. de Wilde

Re: Spaarbeleg

Ongelezen bericht door A. de Wilde »

Wat ben jij een slimme vogel zeg. Of ben je werkelijk zo naief. Ik heb zo'n contact afgesloten en ben zeer tevreden over het opblaasbaar bootje.

Gegroet zeeman.

Jack

Re: Spaarbeleg

Ongelezen bericht door Jack »

Hallo Karel,

Als ik via mijn bedrijf 50 van deze spaarplannen afsluit dan wil ik 100 opblaasbarebootjes krijgen. Wil je eens informeren of dit mogelijk is. Wij willen dan wel 10 jaar garantie krijgen met de mogelijkheid om na 10 jaar bij Legio lease nieuwe contracten af te sluiten.

Volgens mij moet jij je na laten kijken.

Het beste Keesmaf

Gesloten