LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarselect aansprakelijk?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
arnold

spaarselect aansprakelijk?

Ongelezen bericht door arnold »

Net zoals vele anderen heb ik via spaarselect ook een effectenlease-overeenkomst afgesloten. In het financieel plan die voor mij is opgesteld wordt op een gegeven moment geconcludeerd dat het depot nooit leeg kan raken; sterker nog: deze zal alleen maar toenemen. Onderaan staan wel weer"let op: beleggen kan financiele risico's met zich meenemen. De financieel adviseur van spaarselect is een aantal malen bij ons thuis geweest en steeds maar gezegd dat het een bijzonder goed product is en heeft gezegd dat het depot nooit leeg kan raken. Wel heeft hij gezegd dat het rendement iets lager kan zijn dan in de berekening staat maar tegelijkertijd zei hij dat het rendement ook wel hoger kan uitvallen. Dat is steeds weer herhaald. Echter nu is het depot wel leeg, maar de maandelijkse verplichtingen moeten dus wel gedaan worden. Inmiddels hebben we een brief van labouchere gekregen waarin ze alle financiele gegevens en de gezinssituatie vragen om te kunnen beoordelen of ze tot een regeling kunnen komen. Moet ik dit nu zomaar op gaan sturen of moet ik eerst een bezwarenbrief opsturen naar labouchere? Of zou ik Spaarselect hierover kunnen aanspreken: zij zijn tenslotte diegenen geweest die mij benaderd hebben en mij via een persoonlijk financieel plan tot dit product hebben weten over te halen. Wie kan me daarin adviseren of helpen bij het opmaken van een dergelijke brief?

lianne

Re: spaarselect aansprakelijk?

Ongelezen bericht door lianne »

wij hebben ook een effectenlease overeenkomst van spaarsellect,maar volgens mij kan dat de depot ook nooit leeg raken. Hoe kan dat nou zie ik iets over het hoofd dan?

arnold

Ongelezen bericht door arnold »

dan zul je de overzichten moeten bekijken die je maandelijks krijgt toegestuurd van labouchere; daarin staat dan wat er elke maand uit het depot gaat en wat er in het depot overblijft. Het depot kan dus echt wel leegraken!!

Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Ik zou Spaarselect verantwoordelijk stellen voor de schade omdat zij degene zijn die via (laat me raden) een vent in een mooi pak je te grazen hebben gehad.De Stichting adviseert ook op dit punt Spaarselect apart aansprakelijk te stellen (onvolledige,onjuiste info verstekking)

lianne

Ongelezen bericht door lianne »

Wij krijgen maandelijks geen overzichten,maar 1 keer per jaar

PAYBACK

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste mensen,

Willen jullie a.u.b. contact met ons opnemen onder [email protected]

Met vriendelijke groeten

De vereniging PAYBACK

Harm Boer

Ongelezen bericht door Harm Boer »

Ik ken je gevoelens Arnold. Voor mij van het zelfde laken een pak. Wist je overigens al dat als het aandelenpakket dat je least een lagere waarde heeft aan het eind van je contract je dit gat ook nog moet gaan aanvullen? Hoe dieper je in de problemen raakt des te eerlijker ze gaan worden bij Spaarselect. Als je een brief wilt hebben waarin je deze mensen aansprakelijk wilt stellen kun je twee dingen doen: 1. contact opnemen met Pay Back en anders heb ik wel een brief voor je die al door meerdere gedupeerden is gebruikt en die ik zelf één dezer dagen naar ze ga toezenden. Helaas wordt er in dit forum te vaak voorbij gegaan aan het aspect van onvolledige voorlichting en het gebruik hiervan door de verkopers van o.a. Spaarselect.

Caesar

Ongelezen bericht door Caesar »

Dit forum gaat over Legio Lease, wel on-topic blijven gaarne. Dank u.

Gesloten