LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarselect leeg depot?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans

spaarselect leeg depot?

Ongelezen bericht door Hans »

Ook ik heb mij laten verleiden in september 2000 om een handtekening te zetten onder een aandelenlease van spaarselect. ook ik voel mij nu na 26 maanden vreselijk belazerd omdat ook mijn zgn depot vrijwel leeg is. weet iemand hoe er dan gehandeld gaat worden als dit depot leeg is en toch de betalingen door moeten blijven gaan ?
Misschien dat Radar hier ook een oplossing voor weet?

marielle

Re: spaarselect leeg depot?

Ongelezen bericht door marielle »

Hallo Hans,
Wij hebben hetzelfde als jij, een leeg depot. Momenteel zijn wij bezig om het af te kopen en dit kost dus heel wat euro's. Labouchere had gevraagd alle financiele overzichten, uitgaven, kortom alles op te sturen naar hun voor 24 dec. Zal voor jou ook wel zo zijn. Zij gaan dan kijken of er iets te regelen valt. Zoals je misschien hebt gehoord heeft Dexia al bekend gemaakt wat dit voor regelingen zijn. Wij kiezen er bewust voor om geen gebruik te maken van regelingen omdat zij dan vragen af te zien van verdere claims (via stichting Lease Verlies).
Dus wij gaan onder protest de lease helemaal afkopen. Zoals ik al zei kost dit een hoop geld, en moeten wij onze hypotheek verhogen (nog een keer!). Wij zullen nooit meer zoiets doen in elk geval. We voelen ons ook belazerd omdat ons zo een mooi plaatje is voorgehouden wat dus na 2 1/2 jaar volledig de andere kant uit is gegaan. Jammer dat er niet eerder aan de bel is getrokken door bijv. spaarselect. Zelf zie je wel op de overzichten dat het snel verkeerd ging, maar als je dan om advies vraagt van spaarselect en zij vertellen dat er niets aan de hand en we gewoon af moeten wachten, nou.......daar hadden we wat aan zeg!

jos

Re: spaarselect leeg depot?

Ongelezen bericht door jos »

Hans en Mariëlle

Neem eens contact op met GEdupeerden SPrintplan oftewel gesp op www.drunk-beetle.org/gesp

Succes

Gesloten