LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarselect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
erick

spaarselect

Ongelezen bericht door erick »

Tot onze grote verbazing werden wij gebeld door de "financieel adviseur" van Spaarselect die ons destijds het leasecontract heeft aangesmeerd.Waarom hij belde is ons nog steeds niet duidelijk, voelde hij soms nattigheid i.v.m. de aanklacht van Leaseleed? Zouden ze willen weten welke klanten zich hebben aangemeld bij Leaseleed? Zijn er nog meer personen die door Spaarselect zijn benaderd, en zo ja weten jullie precies wat de bedoeling was?

HansH

Re: spaarselect

Ongelezen bericht door HansH »

Mijn vrouw is vanavond ook gebeld door een accountmanager van Spaarselect. Zij heeft een afspraak gemaakt voor een mondeling onderhoud op 7 januari 2004. Het is niet duidelijk wat de bedoeling is. Ik zei: "Hij wil dat je weer wat tekent/afsluit". Ik kom hierop terug.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben benieuwd.

Ik houdt dit forum in de gaten.

Bedankt

hansH

Ongelezen bericht door hansH »

Accountmanager gisteren geweest. Hij had mijn vrouw als klant in zijn pakket gekregen en wilde gewoon eens weten hoe een en ander bij het afsluiten van de aandelenleaseovereenkomsten was gegaan. Hij vond de gang van zaken van toen erg spijtig en wenste ons na afloop van het gesprek succes met de strijd tegen Dexia.

Gast

En heeft hij je toen nog een paar contractjes aangesmeerd??

Gast

Aan erick

Vraagje: is die adviseur van Spaar Select al bij jullie geweest?

erick

Ongelezen bericht door erick »

Hoi Gast,

Nee, maar wij hebben ook niets met hem afgesproken, en wilden eigenlijk niets meer met hem te maken hebben. Volgens ons was hij ons aan het polsen of wij ons ook hadden aangesloten bij het leaseleedproject. Het lijkt mij sterk dat hij van ons hele gebeuren niets afwist.

Gast

Erick,

Toen ik ontdekte dat mijn adviseur van Spaar Select de boel had belazerd had hij zijn ontslag al genomen. Ik zou hem nog wel een keer
over de vloer willen hebben.
Toch een unieke kans om die adviseur nog eens verantwoording te laten afleggen.

Groet,

dopey

Ongelezen bericht door dopey »

als ik die zogenaamde adviseur ooit nog eens tegenkom, zijn naam is john van overmeere, dan zal ie spijt van krijgen dat hij mij ooit een contract heeft aangesmeerd, die vuile oplichter, ik zal maar niet vertellen wat ik met hem ga doen als ik hem tegenkom, anders kan ik me ergens anders gaan verantwoorden en daar heb ik geen zin in

m vr gr dv

Elsewhere

Ongelezen bericht door Elsewhere »

Ik heb ook zo'n adviseur over de vloer gehad. Ik heb hem de waarheid verteld en hem de deur gewezen. De "adviseur" die mij het contract heeft aangesmeerd, werkt inmiddels ergens anders. Hij is nu verkoper van witgoed.
Trouwens op de site van SpaarSelect stond gisteren en bericht over het sterk in antal gestegen gedwongen verkopen van woningen. Wat er niet bij stond hoeveel van die gedwongen verkopen het gevolg waren van de door SpaarSelect aangesmeerde contracten. Erg cynisch!
Ook kun je op de site lezen dat SpaarSelect normen en waarden en ethiek hoog in het vaandel heeft staan! Niet te geloven hè?!!!!!!

Gast

De volgende zinsnede kun je aan het begin van hun site vinden:

Spaar Select heeft zich sinds 1993 in hoog tempo ontwikkeld tot een betrouwbare onafhankelijke financieel dienstverlener op het gebied van hypotheken, pensioen-, levens- en schadeverzekeringen en spaar- en beleggingsproducten.

Let daarbij op het woord "betrouwbaar".

Bij persberichten staat wel een artikel over hoe hoog de acountmanagers tijdens hun examen wel niet gescoord hebben.
Het persbericht dat de stichting Leaseleed een procedure is begonnen tegen Dexia en Spaar Select staat er natuurlijk niet.
Uberhaupt niets over de ellende die zij aangericht hebben.
Stelletje k.......

Groet,

Gast

SPAAR SELECT WIJ ZIJN OOK ZO BENADERD, HEB ONDERTUSSEN EEN ADVOCAAT WAAR WE ALLE VERTROUWEN IN HEBBEN.
sPAAR sELECT GAAT MAAR DOOR MET DIE VIEZE PRAKTIJKEN VAN HUN, ALS JE ZE NODIG BENT ZIJN ZE ER NIET, MAAR ALS ZE WAT KUNNEN VERKOPEN STAAN ZE BINNEN NO-TIME OP JE STOEP.
ZAL MIJ BENIEUWEN HOE LANG DIT NOG GOED GAAT VOOR HUN.

Gast

Niet lang meer volgens mij

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Bij de huidige (actuele) topics staat ook e.e.a. over de gang van zaken omtrent het (huidige) Spaar Select; wellicht interessant voor sommige mensen.
Ook staan er e-mail adressen van personen die op de een of andere manier e-mailadresse, tel. nr’s etc. hebben weten te achterhalen van (ex-)adviseurs van Spaar Select.
Aangezien je gebanned wordt wanneer je die lijst publiceert moet je echt betreffende personen zelf mailen en om die lijst verzoeken.
Je zult je verbazen over de informatie!

Ik heb zelf ook een (beknopte) lijst gekregen van een persoon die hier geregeld komt wil hem je best toesturen….

m.v.g.

justice man 007

dingelaar

Ongelezen bericht door dingelaar »

Ik heb het adres en telefoonnummer van mijn adviseur achterhaald.
Daar ben ik niet veel mee opgeschoten.
Ik heb hem herhaalde malen benaderd maar hij zegt dat hij ons gesprek niet kan herinneren en dat hij verder geen mededelingen kan/mag doen over Spaar Select.

Jack747

Ongelezen bericht door Jack747 »

Justice Man 007,

Ben ook zeer benieuwd naar de documenten. Kun je mij mailen?

Groet,

Jack

Gesloten