| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spandoeken
-
stevo
spandoeken
Ik zit er over te denken om een anti-reclame campagne te beginnen tegen Dexia. Ik bedoel bijvoorbeeld wat spandoeken op viaducten hangen met "DEXIA OPLICHTERS", T-shirts laten drukken, bij dexia voor de deur een protest barbeque houden. enz.... Alleen weet iemand wat er wel en niet mag op dit gebied (Laster??), ik heb namelijk geen zin om opgepakt te worden of een boete te krijgen... Graag wat reacties wat betreft mijn rechten op dit gebied. thanx stevo
-
PLUKKER
Re: spandoeken
Hai Stevo,
Ik weet niet precies wat wel en niet mag, maar ik heb wel nog een ijzersterke tekst-tip voor je:
"Dexia, mooie woorden, loze woorden!"
;-)
PLUKKER - is erg onder de indruk van deze expressieve teksten
Ik weet niet precies wat wel en niet mag, maar ik heb wel nog een ijzersterke tekst-tip voor je:
"Dexia, mooie woorden, loze woorden!"
;-)
PLUKKER - is erg onder de indruk van deze expressieve teksten
-
stevo
PLUKKER, het rijmt niet erg... wat dacht je van "DEXIA ,
STERK IN MASSAAL OPLICHTINGSWERK"
STERK IN MASSAAL OPLICHTINGSWERK"
-
PLUKKER
Heel aardig, Stevo, maar bij de vorige demonstratie voelden de gedupeerden zich heel wat bij het uitdragen van de tekst "Dexia, mooie woorden, loze woorden" (zie foto op homepage TROSradarsite). Nogmaals ;-)
PLUKKER - Stevo rijmt op Revo
PLUKKER - Stevo rijmt op Revo
-
el
Dexia krijgt straks last van Anorexia of
Bruneel is een witte boorden crimineel
Bruneel is een witte boorden crimineel
-
stevo
"Bruneel, ik erger me groen en geel. of "Dexia, de bank met stank voor dank" of "Bruneel, wees een held en kom op met dat geld" of "Bruneel, je hebt toch geld te veel" of "Dexia, als je van je geld af wil" dat laatste rijmt natuurlijk niet.....
-
PLUKKER
PLUKKER kon zo graag
net zo goed rijmen als Ron uit Den Haag
PLUKKER - vindt dit op een gedichtentopic van De Croos gaan lijken...
net zo goed rijmen als Ron uit Den Haag
PLUKKER - vindt dit op een gedichtentopic van De Croos gaan lijken...
-
stevo
De rijmelarij is prima verzorgd zie ik. Maar weet iemand iets af van protest-recht, want ik heb best wel zin om eens flink in de aanval te gaan tegen deze geldwolven. Van de politiek hoef je niet veel te verwachten, dus ik denk dat dexia het harder voelt als ze flink door het slijk worden gehaald (op een legale manier ) in de media.. bijvoorbeeld dus een protest barbeque met flink wat media aandacht .... is nog gezellig ook in deze (voor mij) moeilijke tijden...
-
Dubio
WIJ HOUDEN NIET VAN DE VLAAMSE LEEUW
WANT WIJ ZIJN ZO ZUINIG ALS EEN ZEEUW
WANT WIJ ZIJN ZO ZUINIG ALS EEN ZEEUW
-
Dubio
He stevo,
In Nederland hebben we recht van vrije meningsuiting en we hebben het recht te demonstreren. Alleen grove belediging, maar zeker bedreiging zijn strafbaar. Voor de rest mag alles.
In Nederland hebben we recht van vrije meningsuiting en we hebben het recht te demonstreren. Alleen grove belediging, maar zeker bedreiging zijn strafbaar. Voor de rest mag alles.
-
Dirk
Dit gaat te ver. Als er iemand is die zich inzet dan is het meneer Blok. Meneer Blok bedankt voor uw inspanningen.
Dit komt uit mijn hart. U staat er boven.
Dirk.
Dit komt uit mijn hart. U staat er boven.
Dirk.