LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPION LEGIO

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Linda

SPION LEGIO

Ongelezen bericht door Linda »

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er mensen van Legio op dit forum zijn die mensen proberen te overtuigen dat je toch maar beter de restschuld kan gaan betalen.....NIKS BETALEN, LAAT NIEMAND ZICH OMLULLEN!!

Linda

toetje

Re: SPION LEGIO

Ongelezen bericht door toetje »

`Honderd procent met je eens.toet

Endan

Ongelezen bericht door Endan »

Oke, dat zal best zo zijn...
Maar als je te maken krijgt met:
+15% kosten
+eventueel advocaat kosten
+rechtbank kosten
+rente kosten
+deurwaarder kosten
+etc.... kosten....
Wat dan...

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Dan staat Dexia mooi te kijk in de media.

Bigbrother Dexia wurgt kleine (spaar)belegger.

Mvg Pieter

Linda

Endan,

Het zal wel al die kosten, daar moet je niet naar kijken en je niet bang laten maken. Ik ga nu mijn restschuld in termijnen sparen op een spaarrekening en wacht de rechtzaak af. Ok als er 15% bijkomt dan is dat maar zo, dan spaar ik iets meer. Kijk als we winnen heb ik een vette spaarrekening op het eind en als we verliezen dan ben ik het kwijt ja....lijkt me dus handig om dat op zo'n manier te doen.

Linda

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

De vraag is "hoe kunnen we dat betalen"?
Niet dus.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Nog steeds niet gehoord dat er iemand een deurwaarder aan huis heeft gehad.Geloof ook niet dat ze het zo snel doen.Het zaakje stinkt.Verder nog niets van dexia vernomen.Toet

Diderik

Ongelezen bericht door Diderik »

Linda,
Jij hoeft zeker de komende 15 jaar geen huis te kopen? (omdat dit je vanwege je negatieve BKR-code die Legio je geeft niet gaat lukken).
Linda; jij bent een praatjesmaker en opstoker!!!
Ik doe gewoon m'n eigen zin: ik betaal (weliswaar onder protest, maar ik betaal). Heb eigenlijk een ontzettende hekel aan dit soort types: stoere taal, maar als het er op aan komt laten ze er de ander voor opdraaien. Ga weg Linda!! Als jij het aandurft om niet te betalen prima, maar ik laat m'n leven niet vergallen door dom achter je aan te lopen (over een negatieve code heb ik je nog niet gehoord). Hoezo, het eenzijdig voorstellen van de 'waarheid'. Van mij mag iedereen weten/geloven wat 't ie doet, als hij mij er maar niet mee lastig valt.
PS: daarom een fake-mail-adres.
Diderik

Pieter

Linda

Toet,

Ik heb wel wat van Legio gehoord eind vorige week. Ze zeiden dat ik moest betalen en ik zei toen...ok stuur maar wat op papier. Nu kan ik in 69!! termijnen a 45,61 mijn restschuld betalen. Ik moet wel natuurlijk binnen 10 dagen reageren anders kan ik niet gebruik maken van hun coulante (hun woorden) aanbod. Ik stuur lekker toch niks terug...er staat niet bij dat je afstand doet van juridische stappen..dat vertrouw ik dus ook al niet. Ik zou die termijnen wel kunnen missen, maar zoals eerder gezegd zet ik het op een spaarrekening en dan maar 15% erbij misschien.

Linda

Linda

Diederik,

Stel je niet zo aan...het is NIET mijn schuld dat jij ook een restschuld hebt! Dus reageer het aub even op een ander af.

Linda

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Het is gewoon een heel moeilijk onderwerp.
Niemand heeft gelijk.
Iedereen moet dit alleen verwerken,
en kan bij niemand terecht.
Bij Payback wel, maar dan nog
hebben we er geen pasklaar antwoord op.
We gaan langzaam vooruit met het ontleden van
rechtsvormen etc.
Stel het in ieder geval zo lang mogelijk uit,
die betalingen.
Ik weet, het ligt als een steen op je maag.

Linda

Diderik,

Die BKR-registratie geld voor 5 jaar ipv 15 jaar..BETER JE HUISWERK DOEN!

Ruud930

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste Pieter,

bedoel je met SPAARBELEGGER-> een van de dochterondernemingen van Aagon (zoals bijv. spaarbeleg?!).
De spaarbelegger verkocht en verkoopt nog steeds SPRINTPLANNEN, dus als je toch besluit om een vertegenwoordiger van Aegon (hoogstwaarschijnlijk dan een SPAARBELEGGER) laat komen; pas dan op dat hij of zij je geen nieuw sprintplan aansmeert.

Uit vertrouwelijke informatiebronnen weet ik toevallig dat de spaarbelegger (net zoals vele andere fin. instellingen) het momenteel zeer zwaar heeft om "het hoofd" boven water te houden. Meestal gaan ze dan tegen hun zin toch sprintplannen en soortgelijke producten verkopen zodat ze hun bedrijfje niet hoeven op te zeggen. Dus let de komende maanden EXTRA goed op (met wat je tekent)!!!!!

Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor 2.

m.v.g. Ruud930

Pieter

Beste Ruud930,

Met (spaar)belegger bedoelde ik de spaarder die op slinkse wijze overgehaald is om met een (te hoge) lening in een zeer risico volle effectenlease constructie te stappen.

Mvg Pieter

Ikke

Ongelezen bericht door Ikke »

EVEN TER INFO: Ikzelf heb ook een contract met een restschuld! Maar, indien je besluit niet te betalen, komt er inderdaad een NEGATIEVE registratie in het BKR te staan. Deze blijft 5 jaar staan na de laatste betaling. Een huis kopen, een (kleine) financiering, je krijgt hem dan echt niet!
Overigens heb ik ook allerlei formulieren ontvangen mbt het DEXIA AANBOD. Indien je hierop ingaat en kiest voor een renteloze lening, dan heb je geen recht meer op een eventuele vergoeding als leaseverlies de zaak wint. Echter je kunt dan beter kiezen voor een lening bij je eigen bank mét rente, want als leaseverlies dan wel wint, dan krijg je toch je vergoeding nog!

Sterkte allemaal! inclusief ikke...

toet

Ongelezen bericht door toet »

Hallo Linda.Vindt het juist een uitdaging hoelang ik het kan uitstellen.Mijn streven is nu december 2003.Om nou na zoveel geld verloren te hebben nog meer te geven gaat mij echt te ver.Ik geef ook de moed niet op dat er toch nog een oplossing komt .Groetjes toet

es

Ongelezen bericht door es »

hoi Toet en Linda

Wij betalen al vanaf september 2003 niet, hebben een schuld van € 9300,00 en zijn ook niet verplan dit te doen, dat zouden we met zen allen moeten doen.

mvg

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Nou die BKR registratie hinderen mijn klanten niet bij het verkrijgen van een hypothecaire geldlening.

Bij de ABN-Amro waren ze juist uiterst begripvol en bij de Fortis Bank ook, dus zo'n vaart loopt het niet.

menno

Ongelezen bericht door menno »

Ook ik heb een restschuld maar betaal niet. Het is allemaal verkeerd voorgespiegeld.

Gesloten