LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookpostings op dit forum

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jack

Spookpostings op dit forum

Ongelezen bericht door jack »

Beste forumbezoekers,
Op dit forum verschijnen steeds meer spookpostings, waarbij stalkers zich uitgeven voor andere forumdeelnemers. De bedoeling mag duidelijk zijn, er zijn kennelijk mensen die er belang bij hebben het contact tussen ons, gedupeerden van Legio, te frustreren.
Ik kap ermee,ik word gewoon een tijdje lezer, iedereen die onder de naam jach cornelissen een bijdrage levert vanaf nu, is iemand die zand in de machine probeert te strooien.
Voor mij staat vast: de gedupeerden gaan winnen, dank voor jullie steun, hou vol, de onderste steen moet en zal boven komen in deze onverkwikkelijke kwestie. Ik ben 73, de zaak kan lang gaan duren, ik hoop het einde nog mee te maken.
Het ga jullie allen goed,
Jack Cornelissen, de enige echte!

veertje

Re: Spookpostings op dit forum

Ongelezen bericht door veertje »

Beste Jack,
Sorry, het waren vervelende geintjes, zo bedoelde ik het echt niet. Ik was er waarlijk van overtuigd dat je iets met Radar te maken had.Ik hoop dat je gewoon blijft, want weglopen lost ook niets op. In elk geval succes met je zaak tegen legio. nogmaals, het was niet mijn bedoeling je "weg te jagen"
Groeten,
Kees (alter ego van Veertje)

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Beste Jack,
Ik heb diverse van uw reacties gelezen;gezond helder en zakelijk kloek en welgericht!
Dat U zich terugtrekt, begrijp ik niet, U kunt ze toch wel aan. Ze zijn aan het verzwakken en hebben geen benen meer omezr op te staan. Ik zit op de loerstoel om ze een welaangemeten genade klap te bezorgen. Ik wacht rustig af. Ik voel me beroofd en laat mij niet intimideren, noch door Legio noch wat Legio aankleeft.
Jack blijft op je post en laat vaandelvlucht aan Legio en de zijne over.

Met vriendelijke groeten.

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Beste Jack,

Sorry ik dacht te lezen aan je commentaar dat je nog lang geen 73 bent. Dat iemand anders zich voor jou uitgeeft is niet netjes. Kom op blijf commentaar geven, want wij hebben jouw mening nodig.

Iemand met jouw ervaring waarderen wij zeer. Ook op jouw leeftijd wordt er nog gegokt. Zelf ben ik 28 en leeftijd heeft er blijkbaar niets mee te maken.

Mag ik vragen wat jij vroeger heb gedaan voor de kost. Volgens mij moet je minimaal een academische graad hebben, U komt zeer goed over.

Verlaat dit forum niet want wij jongeren waarderen uw advies.

mvg

Kees

Rapie

Ongelezen bericht door Rapie »

BesteJack, wordt het eens geen tijd voor je om terug te keren op dit forum?
Je wijze raad en advies zijn van harte welkom!!!
Groeten, Rapie

Gesloten