LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stand van zaken

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kees

stand van zaken

Ongelezen bericht door kees »

beste forumlezers

Als je de moeite doet om de bruikbare informatie te filteren b.v de adviezen van Sara e.a dan is dit zeker een
steun in de rug.Ik heb zelf 1 wvd en 2 k.k met restschuld.
Aangesloten bij leaseverlies en eegalease.Op hun aangeven
en advies via dit forum HEB IK DE BEKENDE BRIEVEN DE DEUR UIT.Nu is het toch echt aan DEXIA.Ze hebben al gereageerd
door met incasso te dreigen.Toch voel ik me steeds sterker worden.IK denk maar zo,waarom niet gelijk aktie van dexia
richting client b.v. de eega situatie. In mijn ogen ja is ja nee is nee.Ook dexia weet dit?????leaseverlies is een ander verhaal, maar na de Radaruitzending ben ik goed gestemd.Ik wil wel zeggen,dat we hier over VEEL geld praten
totaal gezien, en dat ik begrijp dat ooK DEXIA EEN BEDRIJF IS dat werknemers cq gezinnen moet betalen.MAAR FOUT IS FOUT.Zoek het lekker met de grote aanstichter uit 'AEGON'
Loop de boel niet te rekken aub,als je weet dat je fout zit.
Kunnen veel mensen weer verder met hun leven.
Dus DIRK BRUNEEL aan de slag met je KAT IN DE ZAK.

BESTE MENSEN RUSTIG BLIJVEN ''CONTRACTEN'' BETALEN RESTSCHULD NIET??? AANGETEKENDE BRIEVEN BLIJVEN VERSTUREN. MET TIENDUIZENDEN ZIJN WE EN ERG STERK,BEDENK B.V.MAAR ALS ER 1 MILJOEN MENSEN
NIET MEER BIJ AH GAAN WINKELEN 1 MAAND LANG OF GAAN TANKEN BIJ SHELL 1 MAAND LANG >GAAN ZE ECHT WEL NADENKEN
DUS RUSTIG BLIJVEN WANT ER IS VOLGENS MIJ HOOP OP EEN GOEDE AFLOOP.

GEBRUIK DE BRUIKBARE INFORMATIE OP DIT FORUM ZIE SARA B.V
E.A VOOR JE EIGEN SITUATIE EN VEEL STERKTE
GA NIET DREIGEN RICHTING DEXIA MAAR VOLG DE REGELTJES
EN HOUD HET FORUM IN DE GATEN.DAN KOMT HET VOLGENS MIJ HEEL VER GOED

GROETJES KEES

Dennis Esser uit Zeist

Re: stand van zaken

Ongelezen bericht door Dennis Esser uit Zeist »

Dag Kees,

Goed gezegd. Dat is ook het standpunt dat ik neem.

Dennis Esser uit Zeist.

Tamara

Re: stand van zaken

Ongelezen bericht door Tamara »

Hallo kees,
ik ben het met je eens. Maar toch ben ik nog een twijfelaar, of ik weiger te betalen, of ik ga in de schuldsanering. Het eerste, omdat ik ook geloof in een goede afloop. Nu speelt Dexia hard, zodat veel mensen bang worden en gaan betalen (daarom denk ik over het 2de, de schuldsanering, uit angst). Ze willen zoveel mogelijk innen. Maar het is ook zo dat ze zelf ook wel weten dat het allemaal niet rechtmatig is gezien de gebeurtenissen in het veleden. In ieder geval kunnen ze ons niets maken zolang de rechter nog geen uitspraak heeft gedaan. Er is onenigheid tussen 2 partijen, dan kun je toch niet de ene partij al laten betalen terwijl het nog niet zeker is of de andere artij wel in hu gelijk staat? Je kunt toch ook niet zonder bewijs veroordeeld worden? Ik heb goede hoop, vooral in de eega situaties. Als we wel de schuld betalen, dan is er een kans dat we het geld veroren zijn, ook al doet de rechter een voor ons positieve uitspraak.
Als we in de schuldsanering gaan, dan weten we aan de andere hand wel waar we aan toe zijn en geen dreigingen van Dexia in de brievenbus of aan de deur, maar wel wetende dat het onrechtmatig is dat we zo'n fix bedrag moeten betalen, terwijl het contract in onze situatie nooit tot stand had mogen komen, omdat we niet in staat zijn om een risico van zo'n omvang te kunnen dragen. Legio Lease is nalatig geweest, daarom is er een schuld ontstaan, het is hun eigen stomme schuld en tevens dient er ook de handtekening van de echtgenoot op het contract te staan, bij alle soorten leningen is dat zo, dus ook bij beleggen met geleend geld. Dat is mijn logica en toch heel logisch?!
Wat een rotzooi!
Tamara

Gesloten