LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stand van zaken

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mary

stand van zaken

Ongelezen bericht door mary »

Kan iemand mij vertellen op welke pagina je nu de stand van zaken (Winstverdriedubbelaar) kunt zien. Voorheen kon je bij de legiopagina kijken hoeveel de schuld was maar deze staat nog steeds op 13 mei en wordt niet meer bijgewerkt. De beurs staat nu op 298 en ik ben benieuwd of mijn schuld ook minder is, maar kan het helaas niet meer terugvinden. Weet iemand dit misschien?

b

Re: stand van zaken

Ongelezen bericht door b »

http://www.legio.nu/

hier werkt het nog steeds.

mary

hallo B
volgens mij klopt het niet meer er staat laatste update 13 mei 2003 en ik blijf zo hoog in de min staan terwijl de beurs toch aan het omhoog klimmen is.

b

Ongelezen bericht door b »

Labouchere Global Aandelenfonds euro 20,75 3-6-2003
Labouchere Obligatiefonds euro 55,45 6-6-2003

de volgende dag wordt het vaak bij gewerkt.
mvg bo39

Marti

Ongelezen bericht door Marti »

Mary, probeer even op de toets F 5 te drukken of anders met je rechter muisknop op vernieuwen. Dan heb je waarschijnlijk weer het actuele nieuws.
M

mary

Marti
Ik heb het geprobeerd maar links in de groene balk blijft maar laatste update 13 mei staan. Ik begrijp het dus niet.
Bedankt in ieder geval.

Marti

Ongelezen bericht door Marti »

Hoi Mary. Nu, bij mij staat ook hoor de laatste update was 13 mei. Maar als je op fondsen kijkt, zijn die wel bij recent bijgewerkt.
Gr. Marti,

Gesloten