LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stel dat PAYBACK wint...
Stel dat PAYBACK wint...
Stel dat PAYBACK wint, dat contracten van mensen die bij PAYBACK zijn aangesloten, teruggedraaid worden, maar de overige contracten niet en je bent geen lid van PAYBACK, maar wel van Stichting Leaseverlies en Stichting Eegalease.
Worden al die andere contracten dan net zo goed ook teruggedraaid?
Dexia wil dan immers alleen niet via PAYBACK negatief in de belangstelling komen.
Houdt dit in dat we ons dan ook bij PAYBACK aan moeten melden?
En hebben jullie hier al aan gedacht?
PAYBACK zorgt er voortdurend voor dat Dexia onder vuur komt te liggen en wij winnen het proces, maar Dexia heeft door alle negatieve reclame geen geld meer.
Is al die poespas dan wel zinvol geweest?
Van een kale kip kan niemand plukken.
Worden al die andere contracten dan net zo goed ook teruggedraaid?
Dexia wil dan immers alleen niet via PAYBACK negatief in de belangstelling komen.
Houdt dit in dat we ons dan ook bij PAYBACK aan moeten melden?
En hebben jullie hier al aan gedacht?
PAYBACK zorgt er voortdurend voor dat Dexia onder vuur komt te liggen en wij winnen het proces, maar Dexia heeft door alle negatieve reclame geen geld meer.
Is al die poespas dan wel zinvol geweest?
Van een kale kip kan niemand plukken.
Re: Stel dat PAYBACK wint...
Wij zijn pas tevreden als we ons geld terughebben.
Wij zijn ook tevreden als Dexia totaal failliet is.
En de medewerkers totaal failliet zijn.
Dan pas zijn wij tevreden.
Wij zijn ook tevreden als Dexia totaal failliet is.
En de medewerkers totaal failliet zijn.
Dan pas zijn wij tevreden.
Zie je wel dat je het ons allemaal gunt een ieder zijn geld terug en Yvonne is ook goed bezig om haar verhaal neer te zetten. Niet iedereen is het er mee eens maar dat geeft niet. Veel nieuwe en leuke vrouwen aanwezig op het forum, die tenminste commentaar geven , kom op Dames jullie kunnen ons de overwinning bezorgen. Geef je mening.
Respect heb ik ervoor. Vrouwen zoals Meisje kunnen alleen maar kraken. Laat zien dat jullie guts hebben.
Respect heb ik ervoor. Vrouwen zoals Meisje kunnen alleen maar kraken. Laat zien dat jullie guts hebben.
Van een kale kip kun je niet plukken.
Deze uitspraak wordt nu wel erg vaak gebruikt zeg.
Momenteel vind ik het trouwens ook geen gepaste uitspraak.
Deze uitspraak wordt nu wel erg vaak gebruikt zeg.
Momenteel vind ik het trouwens ook geen gepaste uitspraak.
Sonja,
Ik ga toch voor mijn geld terug.
Laat Dexia daarna maar failliet gaan, maar niet ervoor!
Dan zijn we allemaal dubbelop tevreden!
;-)
;-)
Sonja,
;-)
;-)
Het maakt mij persoonlijk niet uit wat er met Dexia gebeurt.
Wat mij betreft wordt het weer een deugdelijke bank.
Maar eerst wordt deze zaak rechtgezet.
Daarna gaat ieder weer zijn weg.
En voor de Messias, leuke vrouwen moeten leuk blijven vind je niet? Nou dan, geld terug....
Wat mij betreft wordt het weer een deugdelijke bank.
Maar eerst wordt deze zaak rechtgezet.
Daarna gaat ieder weer zijn weg.
En voor de Messias, leuke vrouwen moeten leuk blijven vind je niet? Nou dan, geld terug....
Sonja,
Een wijs woord. Ik ben een aktieve vrijwilliger van Payback en het is mij ook niet te doen om Dexia de grond in te drijven.
Waar het om gaat is om het gruwelijk maatschappelijk probleem dat is ontstaan door de aandelen lease wanprodukten op een voor alle partijen, indien dat mogelijk is, acceptabele wijze opgelost te krijgen.
Er kan niet verwacht worden dat de individuele kontraktanten zich gewillig naar de slachtbank laten leiden, anders gezegd: vrijwillig zich neerleggen bij een totaal gemis aan toekomstperspectief voor de komende tientallen jaren.
De aanbieders, in eerste instantie Aegon, en later Dexia hebben met al hun expertise -al dan niet bewust- een gruwelijke fout gemaakt door deze produkten op de markt te brengen en zullen tegemoet moeten komen. Al is het alleen maar voor overleven dwz hun waarde voor de maatschappij te bewijzen.
Momenteel is de situatie zo dat de partijen een juridische stelling hebben ingenomen, waarbij elke menselijkheid verloren lijkt te zijn gegaan
Hopelijk wordt er door enige geforceerde beweging nieuwe stellingen ingenomen die een meer acceptabele oplossing, die overigens alle partijen pijn zal doen, mogelijk maakt.
bram
Een wijs woord. Ik ben een aktieve vrijwilliger van Payback en het is mij ook niet te doen om Dexia de grond in te drijven.
Waar het om gaat is om het gruwelijk maatschappelijk probleem dat is ontstaan door de aandelen lease wanprodukten op een voor alle partijen, indien dat mogelijk is, acceptabele wijze opgelost te krijgen.
Er kan niet verwacht worden dat de individuele kontraktanten zich gewillig naar de slachtbank laten leiden, anders gezegd: vrijwillig zich neerleggen bij een totaal gemis aan toekomstperspectief voor de komende tientallen jaren.
De aanbieders, in eerste instantie Aegon, en later Dexia hebben met al hun expertise -al dan niet bewust- een gruwelijke fout gemaakt door deze produkten op de markt te brengen en zullen tegemoet moeten komen. Al is het alleen maar voor overleven dwz hun waarde voor de maatschappij te bewijzen.
Momenteel is de situatie zo dat de partijen een juridische stelling hebben ingenomen, waarbij elke menselijkheid verloren lijkt te zijn gegaan
Hopelijk wordt er door enige geforceerde beweging nieuwe stellingen ingenomen die een meer acceptabele oplossing, die overigens alle partijen pijn zal doen, mogelijk maakt.
bram
a.s.maandagmorgen om 8 uur RTL 5 komt er een programma
zondageffect over Legioleaseproblemen. Misschien intressant om naar te kijken? Groetjes Tonnie.
zondageffect over Legioleaseproblemen. Misschien intressant om naar te kijken? Groetjes Tonnie.
interessant ongetwijfeld maar om 8 uur zit ik al in de trein op weg naar school.
Kan eerstdaags nog niet meer het schoolgeld betalen, heb ik wel meer tijd voor naar radar te kijken.
m.v.g. meneer Platzak
Kan eerstdaags nog niet meer het schoolgeld betalen, heb ik wel meer tijd voor naar radar te kijken.
m.v.g. meneer Platzak
Hoi Bram,
Als aktieve leden zoals wij, zullen we volhouden.
We gaan niet onze wonden likken en maar verder gaan alsof er niets gebeurt is, verloren.
we gaan door tot het einde.
En als er een paar lolbroeken zijn die mij hier lopen af te zeuren steeds, ga ik daar nog harder op door.
Kom maar op! Mij krijg je niet klein.
We gaan niet onze wonden likken en maar verder gaan alsof er niets gebeurt is, verloren.
En als er een paar lolbroeken zijn die mij hier lopen af te zeuren steeds, ga ik daar nog harder op door.
Hoi Bram,