| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stelling deurwaarder
-
Wilfred
Stelling deurwaarder
Medegedupeerden,
Ik zou het volgende aan jullie willen voorleggen:
Ik begrijp van de reacties op dit forum dat er nog bij niemand een deurwaarder is langsgeweest. Graag kwam ik er achter of dit juist is.
Op het moment dat de deurwaarder daadwerkelijk ingeschakeld wordt, is de kans groot dat de gedupeerde de rechter zal vragen de zaak aan te houden in afwachting van de zaak die de stichtingen tegen Dexia voeren. De kans is volgens mij fifty-fifty dat de rechter hier gehoor aan geeft. Op dat moment heeft Dexia een probleem. Het moge duidelijk zijn dat zij iedereen onder druk zet, om zo zoveel mogelijk van de buit binnen te krijgen. Op het moment dat een gedupeerde uitstel krijgt heeft Dexia dus een probleem. Door precentwerking zal Dexia op een groot gedeelte van hun geld jaren moeten wachten. En dit gaat in tegen het vermoeden dat zij zoveel en zo snel mogelijk wil incasseren, om daarna Nederland definitief de rug toe te keren.
Ik ben benieuwd of mijn stelling juist is en zou graag reacties zien van hen die daadwerkelijk een bezoek van de deurwaarder hebben gehad. Dus niet een deurwaarder in de rol van incassobureau, maar als deurwaarder. Als blijkt dat de deurwaarder nog niet actief is, is dit een geruststelling voor degenen die hun betaling zolang mogelijk willen rekken.
Mvg
Wilfred
Ik zou het volgende aan jullie willen voorleggen:
Ik begrijp van de reacties op dit forum dat er nog bij niemand een deurwaarder is langsgeweest. Graag kwam ik er achter of dit juist is.
Op het moment dat de deurwaarder daadwerkelijk ingeschakeld wordt, is de kans groot dat de gedupeerde de rechter zal vragen de zaak aan te houden in afwachting van de zaak die de stichtingen tegen Dexia voeren. De kans is volgens mij fifty-fifty dat de rechter hier gehoor aan geeft. Op dat moment heeft Dexia een probleem. Het moge duidelijk zijn dat zij iedereen onder druk zet, om zo zoveel mogelijk van de buit binnen te krijgen. Op het moment dat een gedupeerde uitstel krijgt heeft Dexia dus een probleem. Door precentwerking zal Dexia op een groot gedeelte van hun geld jaren moeten wachten. En dit gaat in tegen het vermoeden dat zij zoveel en zo snel mogelijk wil incasseren, om daarna Nederland definitief de rug toe te keren.
Ik ben benieuwd of mijn stelling juist is en zou graag reacties zien van hen die daadwerkelijk een bezoek van de deurwaarder hebben gehad. Dus niet een deurwaarder in de rol van incassobureau, maar als deurwaarder. Als blijkt dat de deurwaarder nog niet actief is, is dit een geruststelling voor degenen die hun betaling zolang mogelijk willen rekken.
Mvg
Wilfred
-
H.J
Re: Stelling deurwaarder
beste wilfred,
jou stelling is goed maar ik heb een deurwaarder naar dexia gestuurde en niet andersom in de verlden heeben mij bedreigt met deurwaarder maar dit blijft uit en nu heb ikzelf de eerste stap genoemen.
gr
h.j
jou stelling is goed maar ik heb een deurwaarder naar dexia gestuurde en niet andersom in de verlden heeben mij bedreigt met deurwaarder maar dit blijft uit en nu heb ikzelf de eerste stap genoemen.
gr
h.j
-
jak
ik heb een restschuld van 10.000 euro, heb een maand of 8
geleden een brief gestuurd, dat ik geestelijk niet in orde was,
en mijn man in de WAO zat, nu toen moest ik alles opsturen
van dokter, en loonopgave, nu niets laten horen, kreeg ik
vorige week, weer een brief wat ik wilde, en gisteren kreeg
ik weer een brief, dat ze het zouden bekijken, maar moet wel
naar mijn psychiater om te vragen, of zij zich in verbinding
wil stellen met Dexia, ik kan het echt niet meer volgen,
terwijl ik de accepgiro in huis hebt, met het bedrag,
maar ik heb nog niets betaald, wilde het eerst doen, maar
doe het toch maar niet, want het is daar echt een zootje.
O ja, en echt nog een brief, die ik dan terug moet sturen,
met grote letters VERTROUWELIJK, en medisch dossier, erop
klasse he.
geleden een brief gestuurd, dat ik geestelijk niet in orde was,
en mijn man in de WAO zat, nu toen moest ik alles opsturen
van dokter, en loonopgave, nu niets laten horen, kreeg ik
vorige week, weer een brief wat ik wilde, en gisteren kreeg
ik weer een brief, dat ze het zouden bekijken, maar moet wel
naar mijn psychiater om te vragen, of zij zich in verbinding
wil stellen met Dexia, ik kan het echt niet meer volgen,
terwijl ik de accepgiro in huis hebt, met het bedrag,
maar ik heb nog niets betaald, wilde het eerst doen, maar
doe het toch maar niet, want het is daar echt een zootje.
O ja, en echt nog een brief, die ik dan terug moet sturen,
met grote letters VERTROUWELIJK, en medisch dossier, erop
klasse he.
-
H.J
jake,
eerste vragn wat zijn de inkoop van de andelen in werkelijkheid en wat is de werkelijk verkoop en dan hoe kwamen bij met rest schuld.
als aan dexia ligt iederen in nederland heeft schuld voor dexia zelf de tweede kamer.
gr
h.j
eerste vragn wat zijn de inkoop van de andelen in werkelijkheid en wat is de werkelijk verkoop en dan hoe kwamen bij met rest schuld.
als aan dexia ligt iederen in nederland heeft schuld voor dexia zelf de tweede kamer.
gr
h.j