LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting lease-verlies

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M.Santegoets

Stichting lease-verlies

Ongelezen bericht door M.Santegoets »

Allen

Uiteraard is het zo dat, naarmate het water ons aan de lippen stijgt, wij steeds ongeduldiger worden richting
stichting. Je zit met vragen als: Kontrakt loopt af, moet
ik verlengen, betalen of niet betalen, een voorstel doen?

De stichting heeft al laten weten dat men ons daar niet in kan raden. Dit moet een individuele beslissing blijven.
Het feit dat men daar geen uitspraak over doet moeten we
respekteren. Ook heeft men verteld reeds in gesprek te
zijn met Legio (Dexia) en dat die gesprekken in een goede
sfeer verlopen. Ook is gezegd dat, lopende die gesprekken,
geen uitspraken naar buiten zullen worden gedaan.
Ook dit moeten we respekteren. Onderschat aub niet de hoeveelheid werk die verzet dient te worden en de komplexiteit van het geheel met al zijn kontrakten en
aandelen. Verwacht voorlopig geen antwoord van de stichting.

Men weet hoe dringend e.e.a. voor eenieder is
Heel vervelend, maar wachten is het enige.

groetjes
Revo

anoniem

Re: Stichting lease-verlies

Ongelezen bericht door anoniem »

Helemaal mee eens. Bovendien is het verstandig van Stichting Lease-verlies om niet overhaast te werk te gaan. De Autoriteit Financiële Marken is nog steeds bezig met haar onderzoek. Neem maar van mij aan dat er wel wat gevonden is. Dat is gunstig voor het werk van de Stichting. Heb dus geduld!

Ozkan

Re: Stichting lease-verlies

Ongelezen bericht door Ozkan »

Ik geef jullie helemaal gelijk, maar wij staan voor een dilemma. Mijn contract loopt 26 oktober aanstaande af. Als ik ermee stop moet ik (schrik niet) ca. 12000 bijbetalen en hoe weet ik niet, als ik doorga dan ben ik eventuele verlies sowieso kwijt. En gezien de 3 jarige contracten voor 2003 aflopen moeten wij op z'n minst toch een advies krijgen. Betalingschikking ziet er niet in want als ik zo'n lening kan regelen dan neem ik mijn aandelen over (kost bijna evenveel als mijn schuld). Wij zitten tenminste ik helemaal klem.
De groeten,

Gesloten